خبر مهم:

کد مطلب: ۷۶۳۶۲۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت طلا و سکه امروز ۳ اسفند ۱۴۰۱ / طلا دوباره رشد کرد

قیمت طلا و سکه امروز 3 اسفند 1401 / طلا دوباره رشد کرد

قیمت طلا و سکه امروز دوباره در مسیر صعودی قرار گرفته است به گونه‌ای که اکنون سکه امامی در حال طی کردن نوسانات افزایشی در کانال 29 میلیون تومانی است و طلا پله بالاتر را لمس کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه که روز گذشته مسیری کاهشی را در پیش گرفته بود امروز دوباره شاهد نوسانات افزایشی است و بر ریل صعودی قرار گرفته‌ است. طلا نیز اکنون در پله جدید قرار دارد.

قیمت طلا ( 18 عیار) تا لحظه تنظیم این گزارش به گرمی دو میلیون و 400 هزار تومان رسیده است. این فلز ارزشمند روز گذشته را با قیمت دو میلیون و 344 هزار 800 تومان به پایان رسانده بود و امروز نیز روی نرخ دو میلیون و 313 هزار و 500 تومان بازگشایی شده است.

قیمت طلا و سکه امروز 3 اسفند 1401

سکه امامی

قیمت سکه امروز روی قیمت 28 میلیون و 405 هزار تومان بازگشایی شده و آخرین قیمت روز گذشته آن نیز 28 میلیون و 805 هزار تومان بوده است. این فلز ارزشمند پس از یک روز وقفه دوباره در مسیر افزایشی قرار گرفته است و حالا 29 میلیون و 501 هزار تومان قیمت دارد. همچنین حباب این فلز ارزشمند نیز به هفت میلیون و 544 هزار تومان رسیده است.

سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی امروز را با قیمت 26 میلیون و 199 هزار تومان آغاز کرده و همسو با سکه امامی در مسیر صعودی قرار گرفته است. این سکه طرح قدیم اکنون 27 میلیون تومان قیمت دارد و حباب آن نیز چهار میلیون و 876 هزار تومان برآورد می‌شود.

نیم سکه

قیمت نیم سکه 100 هزار تومان نسبت به آخرین نرخ روز گذشته رشد داشته و در حالی اکنون به قیمت 15 میلیونو 500 هزار تومان رسیده که قیمت بازگشایی آن نیز همین نرخ بوده است. حباب نیم‌سکه اکنون چهار میلیون و 686 تومان قیمت دارد.

ربع سکه

قیمت ربع سکه اکنون طبق اعلام اتحادیه طلا و سکه اکنون به قیمت 10 میلیون و 300 هزار تومان رسیده و حالا چهار میلیون و 863 هزار تومان حباب دارد.

سکه گرمی

قیمت سکه گرمی امروز پنج میلیون و 100 هزار تومان ثبت شده است. هممچنین برای این سکه کوچک دو میلیون و 503 هزار تومان حباب ثبت شده است.

قیمت طلا و سکه دیروز تحت تاثیر بازگشایی مرکز مبادله ارز و طلا و سرگردانی بازار در مسیر کاهشی قرار گرفت و امروز پس از یک روز وقفه دوباره روندی صعودی دارد.

در بازار موازی دلار نیز مجددا قیمت‌ها افزایشی شده و در حال نوسان در کانال جدید است. این در حالی است که در زمینه سیاست بین‌الملل نیز ایران در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد و همین موضوع باعث شده کارشناسان نسبت به قیمت‌ها چشم‌اندازی افزایشی داشته باشند.

البته دولت تاسیس مرکز مبادله ارز و طلا را قدمی مثبت در جهت کنترل قیمت در بازار سکه و ارز می‌داند. هر چند فعالان معتقدند با وجود موج انتظارات تورمی در جامعه و کسری بودجه دولت باید اقداماتی بیرون از خود بازار برای کاهش قیمت و بهبود وضعیت بازار انجام شود.

آخرین اخبار از تحولات بازار ارز و طلا را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چرا کشورمون این قدر هردم بیل شده .خدا به فریادمون برس

  • ناشناس

    پس آنهایی که مهریه سکه میدهند باید چکار کنن

  • ناشناس

    انشاالله بشه صد میلیون تومان من سه هزار سکه طرح جدید دارم