کد مطلب: ۵۵۳۵۷۶

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۲۶ خرداد

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۲۶ خرداد

قیمت طلا گرمی ۱۸ عیار در بازار آزاد سه شنبه ۲۵ خرداد با پنج هزار و ۸۰۰ تومان افزایش، یک میلیون و ۷۴ هزار تومان معامله شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی دیروز سه‌شنبه در حالی آغاز به کار کرد که قیمت طلا تحت تاثیر افزایش ارزش دلار به رقم ۱۸۵۹ دلار در هر اونس رسید و برای سومین روز متوالی کاهش پیدا کرد.

براساس گزارش ایسنا، مارگارت یانگ، استراتژیست دیلی فارکس درباره روند بازار اظهار کرد: تقویت ارزش دلار آمریکا روی قیمت طلا تاثیر منفی گذاشته شده است. طلا از نظر فنی یک سطح حمایت کلیدی را شکسته و به نظر می رسد وارد روند کاهشی شده است.

وی در ادامه افزود: به نظر می رسد تقاضای فزاینده ای برای معکوس شدن روند سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا وجود دارد که نشان می دهد شرایط نقدینگی در بازار گسترده است. این به معنای آن است که بازار احتمالا آماده می‌‌شود تعدیل تدریجی برنامه خرید اوراق قرضه بانک مرکزی آمریکا را تحمل کند.

اقتصادنیوز نوشت:

برخی فعالان باور داشتند، حفظ سکه بالای خط ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نشان دهنده شکل گیری انتظارات جدید در بازار بود، حال آنکه دسته دیگری باور داشتند، سکه با تاخیر به نزول دلار و طلا واکنش نشان خواهد داد. گروه اول مقاومت سکه در شرایط نزولی عوامل بنیادی را نشانه ای از افزایش خریدهای معامله گران دانستند. این در حالی بود که دسته دیگری از معامله گران باور داشتند، سکه بازان سعی دارند بخشی از دارایی خود را با تاخیر بیشتری به فروش برسانند تا دچار ضرر کمتری شوند. به گفته آن ها مسلما کسانی که سکه را روز یک شنبه بالای محدوده ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان خریداری کرده بودند،‌ آمادگی سریع فروش فلز گران بهای داخلی زیر ۱۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان را نداشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.