کد مطلب: ۶۶۵۹۲۹

قیمت موبایل ۲۲ خرداد ۱۴۰۱/ مشخصه‌های اصلی گوشی‌های گیمینگ

قیمت موبایل ۲۲ خرداد ۱۴۰۱/ مشخصه‌های اصلی گوشی‌های گیمینگ

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل و شیائومی را در بازار امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۱، مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل در بازار امروز ۲۲ خرداد (در مورد تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند)، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است.

البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.قیمت‌ها از سایت زومیت هستند.

موبایل

4

1 4

مشخصه‌های اصلی گوشی‌های گیمینگ

درست مثل کامپیوترهای شخصی و لپ‌تاپ‌ها که کارت گرافیک در آن‌ها عامل تعیین‌کننده برای بازی محسوب می‌شود، در گوشی‌های هوشمند نیز تراشه حرف اول را برای اجرای بازی‌های موبایل می‌زند. به‌علاوه، برخی امکانات مثل نوع و نرخ نوسازی نمایشگر و بلندگوهای استریو می‌توانند عیار گیمینگ گوشی را مشخص کنند.

اما مشخصه‌های اصلی گوشی‌های گیمینگ چیست؟

-شارژدهی زیاد
-بهره‌مندی از تراشه‌ی قدرتمند
-نمایشگر بزرگ و باکیفیت با نرخ نوسازی بالا
-سیستم خنک‌کننده‌ی ویژه برای پایداری عملکرد پردازنده
-بهره‌مندی از نسخه‌های به‌روز سیستم‌‌‌های عامل موبایل
-امکانات نرم‌افزاری ویژه‌ی بازی مثل محدودکردن اپلیکیشن‌های در حال اجرا و قطع‌کردن اعلان پیام‌ها

بهترین گوشی گیمینگ تا ۵ میلیون تومان

شیائومی عملکرد بسیار خوبی در تولید گوشی‌های مناسب بازی کردن، خصوصاً در سال‌های اخیر داشته و بازه‌ی قیمتی گوشی‌های گیمینگ را جابه‌جا کرده است. درحالی‌که برای خرید گوشی‌های مناسب گیمینگ سایر برندهای مهم مانند سامسونگ و اپل، باید حداقل ۱۳ میلیون تومان هزینه کنید. با مبلغی بین ۵ تا ۱۰ میلیون تومان می‌توانید یک گوشی مناسب بازی با برند شیائومی تهیه کنید.

«ردمی نوت ۱۰ اس شیائومی» گوشی هوشمند خوش‌دست و سبک‌وزنی است که برای بازی کردن در محدوده قیمتی پنج میلیون تومان می‌تواند مناسب باشد؛ چراکه تراشه‌ی میان‌رده و خوب مدیاتک هلیو G95 به مدد پردازنده و گرافیک خوبی که دارد می‌تواند از پس اجرای بازی‌های مختلفی با تنظیمات گرافیکی حداقلی و بین ۴۰ تا ۵۰ fps اجرا کند. نمایشگر ۶٫۴۳ اینچ AMOLED، اسپیکرهای استریو و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه شارژ سریع ۳۳ وات نیز در بهبود تجربه‌ی گیمینگ تأثیر مثبتی خواهند داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.