خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۵۰۲۸

نوسان قیمت هایما در بازار ۱۳ دی ۱۴۰۱

نوسان قیمت هایما در بازار 13 دی 1401

خودرو هایما به یکی از محصولات پر طرفدار ایران خودرو برای مصرف‌کنندگان و سرمایه‌گذاران تبدیل شده است. اما قیمت هایما در انواع مختلف آن در بازار و کارخانه چند تومان است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در ادامه طرح‌های فروش محصولات ایران‌ خودرو قیمت هایما اس 5 پلاس، هایما اس 7 پلاس اعلام شد. قیمت هایما اس 7 پلاس سفارشی و هایما اس 8 نیز به‌زودی مشخص می‌شود.

دستگاه هایما اس 5 پلاس با قیمت کارخانه‌ای ۸۱۱ میلیون و 648 هزار تومان و یک میلیارد و قیمت آزاد 180 میلیون تومان در بازار عرضه شد. اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار آزاد این محصول 368 میلیون و 352 هزار تومان است.

همچنین دستگاه هایما اس7 پلاس با قیمت کارخانه‌ای 924 میلیون و 460 هزار تومان و قیمت آزاد یک میلیارد و 275 میلیون تومان در بازار عرضه شد. اختلاف قیمت کارخانه‌ و بازار آزاد این محصول 350 میلیون و 540 هزار تومان است.

قیمت هایما اس 7 پلاس سفارشی در کارخانه 941 میلیون تومان تعیین شد و به زودی قیمت بازار آزاد آن نیز مشخص می‌شود. همچنین قیمت بازار کارخانه‌ای و آزاد هایما اس 8 هنوز اعلام نشده است.

قیمت هایما اس 5 پلاس در بازار آزاد تا آذر ماه 998 میلیون تومان بود. همچنین قیمت هایما اس7 پلاس در همین بازه زمانی یک میلیارد و 110 میلیون تومان خرید و فروش می‌شد.

زمان تحویل خودرو

تحویل خودروی مزبور به صورت سلف و سه ماهه در تاریخ 6 اسفند خواهد بود و با موعد تحویل 90 روزه به دست خریداران می‌رسند.

در این طرح نیز هر کد ملی تنها روی یک کد عرضه شده قابل استفاده است. افرادی که در عرضه قبلی توانستند خودرو خریداری کنند نیز در این طرح امکان ثبت سفارش ندارند. به علاوه داشتن شرایط سنی 18 سال تمام به عنوان دیگر محدودیت این طرح معرفی شده است. به علاوه مشتریان باید مبلغ معامله در بورس را حداکثر تا پایان مهلت مجاز پرداخت کنند.

متقاضیان برای ادامه خرید محصول و ثبت نام در طرح فروش ایران خودرو در بورس کالا آذر 1401 باید به سایت فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir مراجعه کرده و یک پروفایل شخصی را ایجاد و آن را تکمیل کنند. همچنین مشتریان پس از دریافت پیامکی مبنی بر تکمیل وجه هزینه‌های متعلقات قانونی باید یکی از نمایندگی‌های مجاز و بیمه‌گر مورد نظر خود را از سایت انتخاب کرده و وجه هزینه‌ها را نیز واریز کنند.

گفتنی است اگر هزینه‌های این طرح حداکثر تا پنج روز تقویمی بعد از ارسال پیامک پرداخت نشود، زمان تحویل خودرو به نسبت زمان تاخیر مشتری در واریز وجوه تکمیلی تغییر پیدا می‌کند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ماشین هایمایی که تیرماه شش ماهه ثبت نام کردیم رو کی تحویل میدید؟

    • بیخیال

      وقت گل نی