کد مطلب: ۵۹۹۰۵۴

استعلام قیمت و خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ با تخفیفات

استعلام قیمت و خرید ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ با تخفیفات

بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ همانند بیمه شخص ثالث سایر خودروها، خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد. این بیمه‌نامه اجباری بوده و همه مالکان انواع خودروهای ۴۰۵ باید داشته باشند.

یشتر خودروهای کشور از خانواده پژو ۴۰۵ هستند؛ اما در بین این خانواده، پژو ۴۰۵ سهم ۵۰ درصدی را دارد. بیش از ۱۲۷ هزار تصادف پژو ۴۰۵ در هر سال که در آن فوت بیش از ۳ هزار نفر و مصدوم شدن بیش از ۳۰۰ هزار نفر ثبت شده است، اصلاً آمار کمی نیست. نامناسب بودن جاده، ایمن نبودن خودروها و ضعیف بودن بدنه خودرو و همچنین بی‌دقتی و خواب آلودگی راننده‌ها از مهم عوامل افزایش تصادف این مدل خودرو هستند. البته این آمار می‌تواند هر کسی را نگران و ناراحت کند؛ اما بیشتر از همه، راننده مقصر نگران خواهد شد. شخص ثالث خسارت‌های مالی و جانی را پوشش می‌دهد؛ با مقایسه شرایط و قیمت همه شرکت‌های بیمه می‌توان به راحتی ارزان‌ترین ارائه دهنده بیمه شخص ثالث و بدنه خودروی ۴۰۵ را انتخاب کرد. اما چگونه این کار سخت امکان‌پذیر است؟ مهم‌ترین مساله علاوه بر تمدید به موقع و یافتن سامانه ارائه ارزان‌ترین بیمه شخص ثالث، استفاده از تخفیفات بیمه شخص ثالث در سال ۱۴۰۰ است. با بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ می‌توان این خسارت‌ها را جبران کرد.

بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ چیست؟

بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ همانند بیمه شخص ثالث سایر خودروها، خسارت‌های جانی و مالی وارد شده به اشخاص ثالث را پوشش می‌دهد. این بیمه‌نامه اجباری بوده و همه مالکان انواع خودروهای ۴۰۵ باید داشته باشند. بیمه‌گزار که مالک خودروی ۴۰۵ است، با پرداخت حق بیمه می‌تواند خسارت‌های وارد شده در تصادفات را جبران کند. شخص ثالث همان فرد زیان دیده است. این شخص می‌تواند راننده یا سرنشینان خودروی مقابل و همچنین سرنشینان خودروی راننده مقصر باشند. بیمه‌گر شرکتی است که متعهد می‌شود تا خسارت‌های نوشته شده در بیمهنامه را پوشش دهد.

در حالت کلی، بیمه شخص ثالث انواع خودروها از جمله پژو ۴۰۵ موارد زیر را تحت پوشش قرار می‌دهد:

خسارت مالی: خسارت‌هایی که به اموال اشخاص ثالث وارد می‌شود مانند تصادف و خسارت به خودروی ثالث.چنین خسارت‌هایی، زیان مادی شخص ثالث دارنده وسیله نقلیه موضوع بیمه را شامل می‌گردد.

خسارت بدنی: خسارت‌های جانی اشخاص ثالث که شامل فوت، نقص عضو و هزینه.های پزشکی ناشی از حادثه با موضوع بیمه باشد. خسارت بدنی پرداختی یا همان دیه یا ارش (دیه ای که مقدار آن در شرع مقدس مشخص نشده است) به نوع صدمه بدنی مانند شکستگی، نقص عضو و از کار افتادگی جزئی یا کلی ـ موقت یا دائم ـ دیه فوت و هزینه معالجه اشخاص ثالث در اثر حوادث تحت پوشش بیمه شخص ثالث بستگی دارد.

ما به همه رانندگان ارزانترین بیمه شخص ثالث خودرو را به عنوان بیمه اجباری توصیه می‌کنیم؛ در غیر این صورت، پلیس خودروی فاقد این بیمه‌نامه خودرویی را توقیف و به پارکینگ نیروی انتظامی ارسال خواهد کرد. ضمنا در صورت بروز تصادفات، پرداخت خسارت‌ها از جیب راننده خواهد بود و بیمه هیچگونه تعهدی در قبال خسارات مالی و جانی نمی‌پذیرد.

قیمت بیمه‌نامه شخص ثالث پژو ۴۰۵

بیمه مرکزی هر سال قیمت پایه بیمه‌نامه شخص ثالث را بر اساس نرخ دیه و تعداد سیلندر خودرها اعلام می‌کند؛ اما عوامل مختلفی دیگری هستند که بر قیمت بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ تاثیرگذار خواهند بود. این مولفه‌ها شامل موارد زیر است:

خودروهای ۴۰۵ نسبت به بقیه خودروها در کاربری‌های مختلف از جمله تاکسی و دولتی استفاده می‌شوند. خودروهای ۴۰۵ با کاربری تاکسی به دلیل اینکه آمار تصادفشان بیشتر از بقیه خودروها است، از این رو مالک ۴۰۵ باید حق بیمه بیشتری را بپردازد. در بیشتر خبرهای تصادف روزانه، حداقل یک مورد مربوط به تاکسی است که متأسفانه منجر به فوت سرنشینان روبرو و خود تاکسی شده است.

تعداد سیلندر ۴۰۵ از فاکتورهای دیگری است که بر قیمت بیمه شخص ثالث تاثیرگذار خواهد بود.

تعداد سیلندر پژو 405 در تعیین نرخ بیمه ثالث آن اهمیت دارد

تخفیف عدم خسارت: در صورتی که خسارتی برای خودروی ۴۰۵ در مدت اعتبار بیمه‌نامه ثبت نشده باشد، مالک آن می‌تواند در هنگام تمدید، تخفیف دریافت کند. میزان تخفیف در هر سال %۵ است؛ در صورت افزایش تعداد سال عدم بهره‌گیری از این مزیت، میزان تخفیف در هر سال بیشتر خواهد شد. حداکثر درصد تخفیف در سال چهاردهم تمدید بیمه‌نامه ، ۷۰ درصد است. در صورت استفاده از بیمه برای پرداخت خسارت، تخفیف به صورت پلکانی کاهش پیدا خواهد کرد.

تخفیف عدم خسارت در بیمه نامه شخص ثالث متعلق به مالک وسیله نقلیه (صاحب پلاک انتظامی وسیله نقلیه) است و بر اساس مقررات بیمه شخص ثالث، مالکین وسایل نقلیه موتوری زمینی می‌توانند سابقه تخفیف عدم خسارت بیمه نامه شخص ثالث پلاک قبلی خود را همزمان با انتقال مالکیت یا هر زمان پس از آن به وسیله نقلیه دیگر از همان نوع ( مثلا سواری به سواری) که متعلق به خود، همسر، والدین و یا اولاد بلاواسطه آنها باشد انتقال دهند. لذا با توجه به اینکه سابقه پلاک‌ها و تخفیفات بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای مدت نامحدود به ترتیب در بانک‌های اطلاعاتی راهور و بیمه (شرکت های بیمه و بیمه مرکزی) محفوظ است، با واگذاری پلاک های قدیمی به دیگری به هیچ عنوان سوابق رانندگی و بیمه‌ای از جمله تخفیفات عدم خسارت مالک قبلی پلاک از بین نخواهد رفت و افراد با توجه به سوابق بیمه‌ای خود از مزایای تخفیفات بهره‌مند می‌شوند.

سقف تعهد مالی: حداقل پوشش مالی در سال ۱۴۰۰، برابر با ۱۶ میلیون و حداکثر برابر با ۳۲۰ میلیون تومان است. حداکثر پوشش مالی شرکت‌های بیمه‌گر متفاوت است. بیمه‌گزار می‌تواند با پرداخت حق بیمه بالاتر، پوشش مالی بیشتری را دریافت کند.

جریمه دیرکرد: در صورت تمدید نکردن بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ در موعد مقرر، باید جریمه دیرکرد پرداخت شود. این جریمه به صورت روزانه محاسبه خواهد شد.

شما برای جلوگیری از جریمه دیرکرد ، می‌توانید ارزا‌ن‌ترین بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ خود را به صورت آنلاین خریداری و تمدید نمایید:

استعلام، مقایسه و خرید آنلاین بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ از بیمه دات کام

در صورتی که رانندگان پژو ۴۰۵ به هر دلیلی، مشغله کاری و دسترسی نداشتن به دفترهای کارگزاری، نمی‌توانند به صورت حضوری اقدام به تمدید بیمه‌نامه ثالث خود کنند، می‌توانند از سامانه بیمه دات کام اقدام کنند.

خرید بیمه پژو 405 با ارزان‌ترین قیمت

شما می‌توانید از طریق بیمه دات کام، بیمه شخص ثالث ایران، آسیا، پاسارگاد، سامان و سایر شرکت‌های بیمه را با یکدیگر مقایسه کنید و آنلاین بخرید. کافیست مشخصات خودرو مانند مدل، سال ساخت، تعداد سال‌های تخفیف، تاریخ انقضای بیمه‌نامه قبلی را وارد کنید تا بتوانید به‌راحتی تمامی شرکت‌های بیمه را از لحاظ قیمت، توانگری مالی و… مقایسه کنید و بهترین بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ را بخرید و با ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرید.در ضمن با ثبت تاریخ انقضای بیمه در سایت https://bimeh.com/ دیگر مشمول جریمه دیرکرد نخواهید شد. برای دریافت مشاوره خرید بهترین بیمه شخص ثالث پژو ۴۰۵ می‌توانید با شماره ۰۲۱۴۳۷۲ تماس بگیرید.

اطلاعات تماس بیمه دات کام:

نشانی :

تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان،‌ پلاک ۱۷ طبقه ۶، واحد ۶
کد پستی: ۱۹۹۸۶۵۳۷۴۰

شماره‌های تماس: ۰۲۱-۴۳۷۲

پست الکترونیکی: info@bimeh.com

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.