کد مطلب: ۷۶۶۱۶۳

قیمت گوشت امروز ۹ اسفند ۱۴۰۱/ گوشت قیمت مصوب ندارد؟

قیمت گوشت امروز 9 اسفند 1401/ گوشت قیمت مصوب ندارد؟

قیمت گوشت در فروشگاهها و بازار گوشت همچنان روند صعودی دارد و در میادین میوه و تره‌بار با نرخ دولتی در حال توزیع است. این درحالی است که به گفته مسئولان گوشت نرخ مصوب ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با نزدیک شدن با ایام عید و ماه رمضان قیمت بسیاری از کالاها افزایش پیدا کرده و قیمت گوشت هم این روزها در هرجای شهر نرخ مخصوص خود را دارد و دولت هنوز نتوانسته نرخ مشخصی برای گوشت تعیین کند.

به طوریکه امروز مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی در برنامه تلویزیونی اعلام کرده است که گوشت قیمت رسمی ندارد.

قیمت گوشت قرمز در نهم اسفند ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

راسته با استخوان گوسفندی

۲۶۶,۰۰۰
ران کامل ممتاز گوسفندی

۳۵۵,۰۰۰
کف دست گوسفندی با ماهیچه

۳۰۵,۰۰۰
ران پاک کرده گوساله

۲۷۵,۰۰۰
سر دست پاک کرده گوساله

۲۶۰,۰۰۰
گردن گوسفندی

۲۱۰,۰۰۰
قلوگاه گوساله

۱۹۵,۰۰۰
گردن گوساله

۱۸۰,۰۰۰
قلم گوساله

۹۵,۰۰۰
سردست گوسفندی

۳۱۰,۰۰۰
ماهیچه گوساله

۲۷۰.۰۰۰

دمبالیچه گوسفندی

۲۲۰.۰۰۰
نیم شقه سردست گوسفند

۳۱۵.۰۰۰

شقه لاشه گوسفندی

۳۳۰,۰۰۰
نیم شقه ران گوسفندی

۳۵۰,۰۰۰

گوشت قیمت مصوب ندارد

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی گفت: واردات گوشت تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد تا در بازار ثبات ایجاد شود.

وی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد: قیمت گوشت، چه گوسفندی و چه گاوی به صورت رسمی به ما اعلام نشده است و در حال حاضر گوشت قیمت مصوبی ندارد.

وی گفت: قیمت گوشت منجمد را آن بخشی که برای تنظیم بازار بوده، وزارت جهادکشاورزی اعلام کرده که نزدیک به ۱۷۵ و ۱۸۵ هزار تومان است و توسط دولت و شهرداری نیز عرضه خواهد شد.

مسعود امراللهی، ادامه داد: عرضه گوشت گوساله داخلی در ۴ تیکه در میادین میوه‌ و تره بار و صنوف منتخب تهران آغاز شده‌ است. بر این اساس نیز قیمت قلوه‌گاه گوساله ۲۰۳ هزار تومان، سردست ۲۰۵ هزار تومان، ران ۲۵۷ هزار تومان و راسته ۲۶۴ هزار تومان است.

او ادامه داد: در تلاش هستیم در روزهای آینده گوشت گوساله داخلی را در استان‌های دیگر نیز توزیع کنیم.

مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهادکشاورزی اضافه کرد: واردات گوشت نیز تا پایان اردیبهشت ماه ادامه دارد تا در بازار ثبات ایجاد شود.

او همچنین به توزیع گوشت منجمد نیز اشاره کرد و گفت: توزیع گوشت منجمد ۱۵۰ هزار تومانی همچنان ادامه دارد. توزیع گوشت منجمد قطعه‌بندی شده نیز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود که میانگین قیمت آن ۱۶۵ تا ۱۷۰ هزار تومان است. قرار است به زودی توزیع این گوشت در سایر استان‌ها نیز عملیاتی شود.

در این میان، براساس آخرین نرخنامه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت انواع گوشت تازه گوساله و گوسفندی داخلی در میادین میوه و تره بار اعلام شد.

به این ترتیب، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اعلام کرد براساس این نرخنامه، قیمت گوشت تازه گوسفندی داخلی و گوساله، با نرخ‌های مصوب جدید در میادین میوه و تره بار عرضه می‌شود.

منبع: تحلیل بازار

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    گوشت منجمدرواول خودتان و خانواده تان بدهیدبخورندبعدبه مردم بیچاره توزیع کنید