کد مطلب: ۵۹۰۱۶۸

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول آبان / بعضی از مشخصات ردمی نوت ۱۱ و ردمی واچ ۲

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز اول آبان / بعضی از مشخصات ردمی نوت ۱۱ و ردمی واچ ۲

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه اول آبان ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. ردمی نوت ۱۱ و ردمی واچ ۲ به نمایشگر امولد مجهز می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

ردمی نوت ۱۱ و ردمی واچ ۲ به نمایشگر امولد مجهز می‌شوند

براساس پست منتشر شده از سوی حساب کاربری رسمی ردمی در شبکه اجتماعی ویبو چین، ردمی واچ ۲ و ردمی نوت ۱۱ که قرار است ششم آبان‌ماه معرفی شوند، به نمایشگر امولد مجهز خواهند بود.

همانطور که در تصویر به اشتراک گذاشته شده از حساب ردمی مشخص است ساعت هوشمند ردمی واچ ۲ از یک نمایشگر ۱.۶ اینچی امولد استفاده می‌کند که از نوع رنگی خواهد بود.

شیائومی ردمی نوت ۱۱ نیز احتمالا از نمایشگر امولد بهره خواهد برد، در حالی که مشخص نیست لبه‌های آن خمیده خواهد بود یا خیر. این شرکت تایید کرده گوشی ردمی نوت ۱۱ در پنل پشتی از شیشه AG استفاده می‌کند. این نوع شیشه بافت بهتری دارد و در مقابل خط و خش و اثر انگشت نیز مقاوم است. هنوز مشخصات کلیدی از جمله پردازنده، دوربین و ظرفیت باتری تایید نشده، اما تا روز رونمایی از آن اطلاعات بیشتری فاش می‌شود. ردمی نوت ۱۱ ۵G احتمالا از پنل امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی خواهد کرد. همچنین طبق گزارش‌های قبلی، گوشی جدید ردمی ممکن است از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. وظایف پردازشی نیز احتمالا روی دوش چیپست دیمنسیتی ۸۱۰ باشد.

علاوه بر این، پرچمدار ردمی احتمالا از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات بهره خواهد برد. همچنین این گوشی می‌تواند در پیکربندی‌ها مختلفی مانند ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایت به بازار عرضه شود. این افشاگر همچنین عنوان شده که این گوشی‌ها به ترتیب ۱۸۶ و ۲۴۸ دلار قیمت خواهند داشت. در آخر باید اشاره کرد که این مشخصات، شایعه شده هستند، بنابراین تا زمان رونمایی از آن‌ها باید منتظرباشیم. ردمی نوت ۱۱ پرو می‌تواند مانند برادر کوچک‌تر خود از یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات بهره‌مند شود.

قیمت موبایل امروز

14 page 0001 6 13 page 0001 7 1 12 page 0001 6 11 page 0001 6

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.