کد مطلب: ۵۴۸۷۵۲

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ + جدول / تصویر جدید از هواوی P۵۰

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ + جدول / تصویر جدید از هواوی P50

قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

1 page 001 2 scaled

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

هواوی رسما تصویری از پنل پشتی گوشی پرچمدار P50 منتشر کرد

هواوی در مراسم امروز خود برای اولین بار تصویری از طراحی قاب پشتی گوشی هوشمند P50 را به نمایش گذاشت. با این حال، فعلا مشخص نیست که این دستگاه چه زمانی روانه بازار خواهد شد.

هواوی ساعتی پیش در مراسمی که در چین برگزار شد از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ و چند محصول جدید پرده برداشت. در بخشی از این مراسم تصویری از پشت گوشی P50 نشان داده شد و این غول فناوری چینی روی طراحی پرچمدارش تاکید کرد.

«ریچارد یو»، مدیرعامل هواوی در خصوص P50 گفت این دستگاه به شدت سبک و بسیار باریک است. هواوی P50 عکاسی با موبایل را به سطح تازه‌ای ارتقا خواهد داد و قابلیت‌های عکاسی متنوع و قدرتمندی خواهد داشت. با این وجود، آقای یو گفت به خاطر دلایلی که همه ما از آن‌ها اطلاع داریم، هنوز تاریخی برای عرضه این محصول مشخص نشده است. البته او وعده داد که این شرکت تمام تلاش خود را می‌کند تا هرچه زودتر این تلفن هوشمند فوق‌العاده را به دست کاربران برساند.

22

12 2

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

اپل ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ را بطور چشمگیری افزایش می‌دهد

هرچه به معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیکتر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها به اینترنت راه پیدا می‌کند که جدیدترین آن‌ها به ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ اشاره دارد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها به دنبال افزایش قابل توجه ظرفیت باتری آیفون‌های ۲۰۲۱ هستند.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری، «L0vetodream» به نقل از یک منبع چینی، کوپرتینویی‌ها گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را به باتری ۴۳۲۵ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کنند که تفاوت چشمگیری با ظرفیت باتری آیفون ۱۲ پرو مکس دارد. بزرگترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۰ از یک باتری ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو هم به باتری ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند که افزایش تقریبا مناسبی را نسبت به باتری ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی نسل کنونی تجربه می‌کند. در نهایت با آیفون ۱۳ مینی روبه‌رو هستیم که بجای باتری ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعتی آیفون ۱۲ مینی، به یک باتری ۲۴۰۶ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

13 2

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.