خبر فوری:

کد مطلب: ۵۹۰۱۰۱

پرچمدار جدید شیائومی چه زمان وارد بازار می‌شود؟

پرچمدار جدید شیائومی چه زمان وارد بازار می‌شود؟

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز جمعه ۳۰ مهر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید. تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ رسما اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱

گوشی‌های سری نوت فروش بالایی در بازار دارند و حالا شیائومی تاریخ رونمایی از نسل بعدی آن‌ها را اعلام کرده. گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ در تاریخ ۶ آبان (۲۸ اکتبر) در ساعت ۱۹ به وقت محلی در چین معرفی خواهند شد.

شرکت ردمی در شبکه اجتماعی ویبو این تاریخ را اعلام کرده است. این کمپانی با انتشار یک تیزر در کنار اعلام این تاریخ، تصویری از گوشی آینده‌اش هم به اشتراک گذاشته که طراحی بخش بالایی، دوربین و همچنین بخشی از نمایشگر را به تصویر می‌کشد.

در بخش بالایی این دستگاه شاهد قرارگیری جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، فرستنده اینفرارد، میکروفن و همچنین اسپیکر تنظیم شده توسط JBL هستیم. در سمت راست این دستگاه کلیدهای تنظیم صدا و پاور به چشم می‌خورند. روی پنل پشتی آن دوربین اصلی چهارگانه با فلش LED قرار گرفته است. علاوه بر این، ظاهرا با حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی روبه‌رو هستیم.

redmi note 11 1

گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۱ برای پیش فروش در وب‌سایت JD.com قرار گرفته‌اند که بر اساس آن، این خانواده شامل ردمی نوت ۱۱ ۵G، نوت ۱۱ پرو ۵G و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس ۵G می‌شود. طبق این لیست، آغاز فروش این محصولات در چین ۱۰ آبان خواهد بود.

ردمی نوت ۱۱ پرو و پرو پلاس در نسخه‌های مختلف مجهز به ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

انتظار می‌رود گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۱ ۵G به نمایشگر LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۸۱۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی مجهز شود. مدل پرو پلاس احتمالا نمایشگر اولد ۱۲۰ هرتزی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، تراشه دیمنسیتی ۹۲۰ و یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی خواهد داشت.

redmi note 11 teaser 3

قیمت امروز موبایل

قیمت گوشی‌های شیائومی

14 page 0001 5

قیمت گوشی‌های اپل

13 page 0001 5

قیمت گوشی‌های هواوی

12 page 0001 5

قیمت گوشی‌های سامسونگ

11 page 0001 5

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.