کد مطلب: ۳۸۳۷۶۷

رییس انجمن فروشندگان تلفن همراه در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت گوشی‌های هوآوی در ایران ارزان شد / کاهش چشم‌گیر تقاضا برای خرید هوآوی

قیمت گوشی‌های هوآوی در ایران ارزان شد / کاهش چشم‌گیر تقاضا برای خرید هوآوی

رییس انجمن فروشندگان سیم کارت و تلفن همراه می‌گوید: به دلیل تحریم‌های آمریکا بر محصولات هوآوی تقاضا برای خرید محصولات این برند به طور چشم‌گیری کاهش یافته است. از طرف دیگر قیمت این محصولات نیز در بازار ایران فروکش کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت چینی هواوی که دومین سازنده تلفن همراه در جهان به شمار می‌رود اعلام کرد به‌روزرسانی نرم‌افزاری و ارائه خدمات امنیتی برای تولیداتش را با وجود تحریم گوگل ادامه می‌دهد. این در حالی است که اخیرا آمریکا این شرکت را تحریم کرده است. در پی تحریم‌های پی در پی آمریکا علیه چین مدیر عامل هوآوی اعلام کرد که تحریم آمریکا بر رشد این شرکت اثر ناچیزی دارد.

در همین حال، رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت و تلفن همراه در پاسخ به این پرسش آیا با تحریم آمریکا قیمت گوشی‌های هوآوی در ایران ارزان شده است یا خیر؟ به تجارت‌نیوز گفت: با تحریم آمریکا بر شرکت‌های چینی همچون هوآوی واردات کالاها و محصولات هوآوی به ایران تحت تاثیر قرار گرفته است.

افشار فروتن لاریجانی افزود: در این بازه زمانی به دلیل تحریم‌های آمریکا بر این شرکت تقاضا برای خرید محصولات این برند به طور چشم‌گیری کاهش یافته است. از طرف دیگر قیمت این محصولات نیز در بازار ایران فروکش کرده است؛ چرا که نرم افزارهای استفاده شده در گوشی‌های هوآوی تحریم شده و کاربران دیگر نمی‌توانند خدمات جدیدی از این گوشی اخذ کنند.

او با اشاره به آینده گوشی‌های هوآوی در ایران اظهار کرد: با توجه به تحریم‌های آمریکا برای این شرکت‌ چینی واردات این نوع گوشی‌ها به کشور با برخی ابهامات رو به رو است. چنانچه شرکت‌های چینی بتوانند خدمات نرم افزاری را تغییر دهند، مطمئنا ممکن است مردم مجددا نسبت به خرید این نوع محصولات روی خوش نشان دهند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام لطف کنین قیمت گوشیارو هم بنویسین