کد مطلب: ۷۳۸۸۷۱

لغو شهرآورد تکذیب شد!

لغو شهرآورد تکذیب شد!

اشتباه یک کارشناس هواشناسی شایعه تعطیلی دربی را به راه انداخت و معاون استانداری تهران فورا لغو دیدار دربی را تکذیب کرد!

به گزارش تجارت‌نیوز، معاون استانداری تهران لغو دیدار دربی را تکذیب کرد!

بر اساس این گزارش معاون استانداری تهران خبر لغو شهرآورد تهران را تکذیب کرد.

عابد ملکی در گفتگویی تاکیدکرد: دربی تهران به علت آلودگی هوا لغو نشده است و خبر لغو یا برگزاری این دیدار فردا اطلاع رسانی می‌شود.

طبق برنامه قرار است نودونهمین شهرآورد تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس سه‌شنبه ۲۹ آذر از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

وضعیت نامشخص شهرآورد تهران!

در حالیکه مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از هفته گذشته در تدارک لازم برای برگزاری مسابقه دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته دوازدهم لیگ برتر بودند و حتی امروز صبح مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در گفت و گو با رسانه ملی اعلام کرد مسابقه دو تیم با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد، اما ساعاتی بعد یک کارشناس محترم هواشناسی اعلام کرد که سه شنبه پیک آلودگی هواست و با این شرایط احتمال لغو دربی تهران است! این خانم که قطعا در کارش بسیار خبره و آگاه است حتما می‌داند که فقط باید در حیطه مسایل هواشناسی و آلودگی هوا اظهار نظر کند و اعلام لغو و تعطیلی یک مسابقه فوتبال آن هم دربی پایتخت که مورد توجه تمامی اقشار جامعه است در حوزه تخصصی و وظایف کارشناسی ایشان نیست! اما شاید آلودگی هوا و دربی بهترین راه برای معروف شدن در کشور است!

البته این مصاحبه‌ غیرمسئولانه سریع بهانه‌ای برای رسانه‌های ضد ایرانی شد و آنها بهانه‌های ریز و درشت زیادی برای لغو دربی به بهانه آلودگی هوا منتشر کردند!

امروز عصر نیز در کمال تعجب و حیرت شاهد بودیم که یکی از معاونان استانداری تهران در گفت و گو با رسانه‌ها بازهم به بهانه آلودگی هوا اعلام کرد که دربی پایتخت لغو شده است!

اینکه مسئولان استانداری تهران در تلاش هستند که خیلی سریع اطلاع رسانی کنند قابل توجه است اما به نظر می‌رسد که این جناب معاون نیز خیلی عجولانه چنین خبری را اعلام کرده زیرا برای لغو یک مسابقه ابتدا باید به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ ابلاغ رسمی انجام شود و مسئولان و مدیران فوتبال که متولی مسابقات لیگ برتر هستند حداقل در جریان لغو مسابقه باشند و بعد از طریق رسانه‌ها این خبر اعلام رسمی شود اما انگار استانداری تهران یکی دو مرحله اداری را حذف کرده و خودش اعلام به لغو دربی کرده است!

کاش در این روزهای پرتلاطم و حساس حداقل کارشناسان و مسئولان بیش از گذشته به وظایف‌شان آگاه باشند تا هم بهانه دست رسانه‌های ضد ایرانی ندهند و هم انگ شهوت دیده شدن و مشهور شدن با مصاحبه در مورد دربی و آلودگی هوا به آنها زده نشود.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که دربی پایتخت به طور رسمی لغو شده یا نه! زیرا مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ از این خبر ابراز بی اطلاعی می‌کنند که شاید هم حق دارند زیرا معاون استاندار ابتدا مصاحبه کرده و مهم‌ترین خبر فوتبال کشور را بیان می‌کند و بعد می‌خواهد به فدراسیون و سازمان لیگ ابلاغیه بدهد!

منبع: مشرق

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.