کد مطلب: ۵۹۵۶۲۱

ماجرای عکس سلفی عابدزاده چیست؟

ماجرای عکس سلفی عابدزاده چیست؟

امروز عکسی در فضای مجازی منتشر شد که در آن بیژن قاسم‌زاده، که به جرم ارتشا به ۱۰ سال حبس محکوم شده بود سر میزی با عابدزاده و دیگران حضور داشت. این عکس شایعاتی مبنی براینکه وی آزاد شده است را در پی داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز احمدرضا عابدزاده تصویری در اینستاگرام منتشر کرده که گروهی از جمله خود او و حسن یزدانی، قهرمان کشتی را سر میزی نشان می‌دهد که بیژن قاسم‌زاده، بازپرس صادرکننده فیلتر تلگرام هم در آن حضور دارد.

قاسم‌زاده در پرونده اکبر طبری به جرم ارتشا به ۱۰ سال حبس محکوم شد. سوال اینجاست که قاسم‌زاده آزاد شده یا به مرخصی آمده است؟

photo 2021 11 09 17 37 58

در پی انتشار اخباری در رابطه با پرونده اکبری طبری و بیژن قاسم‌زاده، خبرگزاری میزان مطلع شد، نقض رای اکبر طبری از سوی دیوان عالی کشور صحت ندارد و حکم وی عینا در دیوان عالی کشور تایید شده است.

بر اساس این گزارش طبری که سال گذشته، در ارتباط با لیدری و سردستگی باند ارتشاء به ۳۱ سال حبس محکوم شد، در زندان در حال سپری کردن دوران محکومیت خود است.

همچنین، پیرامون انتشار تصاویر بیژن قاسم‌زاده در فضای مجازی، این خبرگزاری کسب اطلاع کرد دیوان عالی کشور این پرونده را به شعبه صادرکننده جهت رفع نقص در پرونده اعاده کرده است و مراحل دادرسی پرونده وی در جریان است.

براساس این گزارش، این متهم بر اساس قانون تا اعلام نهایی نتیجه دادرسی، فعلا با قرار وثیقه آزاد شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • رضا

    شوهر مهناز افشار هم بقلش نشسته
    کمر به نابودی حسن بستند
    و متاسفانه وزارت ورزش در این زمینه ها قهرمان ها رو رها گذاشته و هیچ حمایت معمولی و آگاه سازی براشون نداره