کد مطلب: ۶۸۳۵۶۱

ماسک در کدام مکان‌ها الزامی شد؟

ماسک در کدام مکان‌ها الزامی شد؟

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: استفاده از ماسک در هواپیماها، قطار و مترو، اتوبوس‌ها و همچنین در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی الزامی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: با توجه به افزایش موارد ابتلا، بستری‌ها، سرپایی‌ها و شهرهای قرمز و نارنجی در جلسه امروز ستاد ملی کرونا بر استفاده الزامی از ماسک در هواپیماها، قطار و مترو، اتوبوس‌ها و همچنین در اماکن زیارتی و هیئت‌های مذهبی تاکید شد.

به نقل از جماران ، عباس شیراوژن در صفحه توئیت خود با اشاره به نشست امروز اول مردادماه ستاد ملی کرونا، افزود: همچون بیشتر نقاط دنیا، شاهد روند افزایشی ابتلاء به کرونا با زیرسویه BA۵ هستیم که ما مسئولان و عموم مردم باید مراقب باشیم با عادی انگاری‌ها، این روند شتاب بیشتری نگیرد.

وی با اشاره به فعال‌تر شدن طرح شهید سلیمانی با همکاری بسیج مستضعفین که به غربالگری و پیشگیری توجه خاص دارد، اظهار کرد: مردم عزیز نسبت به تزریق نوبت یادآور واکسن پس از ۶ ماه از نوبت‌های قبلی اقدام نمایند.

سخنگوی ستاد ملی کرونا با بیان اینکه مراکز تزریق واکسن باید فعال‌تر شوند، تاکید کرد: مراقبت‌های بهداشتی مرزی هم باید با جدیت بیشتر دنبال شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.