خبر مهم:

کد مطلب: ۴۶۲۲۳۲

توضیح مدیر عامل کارگزاری آگاه در خصوص واریز پول سهام عدالت:

آیا کارگزاری آگاه همه پول سهام را واریز کرده است؟

آیا کارگزاری آگاه همه پول سهام را واریز کرده است؟

کارگزاری آگاه صبح امروز دومین نوبت پول سهام عدالت را که طبق اعلام قبلی مدیر عامل این کارگزاری ۵۰ میلیارد تومان است، واریز کرده است؛ آیا مبلغ واریز شده همه پول سهام عدالت است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز گذشته مدیر عامل کارگزاری آگاه در خصوص فروش سهام عدالت در این کارگزاری گفت: تا به امروز معادل ۷۰ میلیارد تومان از سهام عدالت به فروش رفته که ۸۵۰ میلیون تومان آن در روز ۱۸ خرداد ماه به حساب سهامداران واریز شده است؛ ۵۰ میلیارد تومان آن در روز چهارشنبه هفته گذشته به فروش رفته و ۱۹ میلیارد تومان دیگر آن نیز دیروز فروخته شده است.

وی اعلام کرد که برای واریز ۵۰ میلیارد تومانی که در روز چهارشنبه فروخته شده منتظر دریافت لیست از سوی شرکت سپرده‌گذاری است که این شرکت نیز از ارسال لیست اطلاعات حساب ۳۰ هزار و ۱۱۴ نفر تا آخر وقت کاری دیروز(یکشنبه) خبر داد.

پیش‌بینی می‌شد این واریزی دیروز یا در نهایت امروز انجام شود که اظهارات مخاطبان از واریز این وجه حکایت می‌کند، برخی از آنها را در ادامه می‌خوانید:

«کارگزاری اگاه امروز ۲۳تیر مبلغ ۲۹۰۰۰۰۰برام واریز کرد یعنی بازم واریزی داره؟؟؟ سهامم ۵۳۲تومنی بود و از دهم خرداد درخواست داده بودم.»

«امروز صبح برای من آگاه ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان ریخت بقیشو کی میریزه»

«ارزش روز سهام من رو زده ۱۷ میلیون و ۶۰۰ هزارتومن اونوقت بعد فروش ۳۰ درصد کارگزاری وزین آگاه ۲۷۰۰ واریز کرده!!»

«اگاه برای من ۳میلیون کم ریخته چرا اخه ۳۰درصد میشه یک میلیون فقط مگه اونم بعداز ۵۰روز عجبا»

«من از آگاه درخواست ۳۰ درصد داده بودم تازه صبح ۲۳ تیر ۲۹۲۸ واریز کرد کسی خبر داره آیا بازم واریزی داره یا نه چون ارزش روز ۳۰ درصد ۲ تومن بیشتر میشه»

همانطور که در صحبت‌های مخاطبان مشخص است، مبلغ واریزی بین دو تا سه میلیون تومان است که این موضوع برای سهامداران سوال برانگیز شده که آیا مبلغ واریز شده همه پول ۳۰ درصدی است که درخواست فروش آن را داده‌اند؟

سوال دیگر این است که آیا سهام به قیمت روز درخواست فروخته شده است؟

پاسخ کارگزاری آگاه چیست؟

محمدرضا سرافزار در این خصوص به تجارت‌نیوز گفت: سهام به قیمت روز چهارشنبه و نه به قیمت روز درخواست فروخته شده است، همچنین برخی از نمادهای بورسی پرتفوی سهام عدالت متوقف هستند که فروخته نشده‌اند.

بر اساس اظهارات روز گذشته و امروز مدیر عامل کارگزاری آگاه این مبلغ واریز شده پول حاصل از فروش سهام عدالت در روز چهارشنبه گذشته است و ۱۹ میلیارد تومان از سهام نیز در روز شنبه هفته جاری نقد شده است.

وی همچنین اعلام کرده است که جریان فروش و واریز ادامه دارد که به نظر می‌رسد سهامدارانی که درخواست فروش ۳۰ درصد از سهام را به صورت کامل داده‌اند باید منتظر واریز مبلغ بیشتری باشند.

چون سهامدارانی که از طریق کارگزاری‌ها اقدام به فروش سهام می‌کنند می‌توانند سهم و تعداد آن را انتخاب کنند که جمع آن کمتر از ۳۰ درصد باشد، بنابراین سهامدارانی که نسبت به مبلغ واریزی معترض هستند باید به این موضوع توجه کنند که اگر سهامی که درخواست فروش آن کمتر از ۳۰ درصد از کل سهام است، طبیعتا مبلغ کمتری را نیز دریافت می‌کنند.

براساس گزارش‌های روزانه تجارت‌نیوز از ارزش سهام عدالت، در روز چهارشنبه هفته گذشته که کارگزاری آگاه ۵۰ میلیارد تومان از سهام را فروخته است، ارزش کل سبد سهام عدالت ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۷ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید.

ارزش کل سبد سهام عدالت در روز گذشته نیز ۵۳۲ هزار تومانی به ۱۷ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام من شش ماه فروختم فقط 35هزارتومان ریختند سهامم یک میلیونی بی سر پرستم رضای خدا نیست با دوتا بچه تو روستا هستم کار هم نیست

  • ناشناس

    اخه لعنت خدا بهتون چرا واریز نمیکنید؟ اخرین واریزی ۱۰۰ تومن بوده برج ۶ اخه چرا نمیریزید؟ ۶۰٪ فروختم ۱ ساله

  • محمدی

    من سهامم روبه کارگزاری آگاه فروخته ام چهاریاپنج ماه است اروپا خبری نیست ازکجاباید بفهم فروخته یانه باکس پول میریزه

  • فریدون بهادرنیا

    سلام فریدون بهادرنیاشماره ملی الان مدت۹ماه است سهامم جهت فروش درون کارگذاری اگاه ثبت است؟امامتاسفانه دریغ ازپول؟اخه چرابایداینجوری باشه؟چراقشرضعیف همیشه اسیب پذیراست؟چرا؟اخه گناه ماچیه که مشگل داریم؟گناه مافقط سادگی ساده لوح بودنمان باعث شده همه سواستفاده کنن؟تموم کارگذاری هاپول سهام مشمولین واریزکردن الااگاه؟چرا؟لطف کنیدهر چه زودترپول سهامم رابعد۹ماه واریزکنید؟ممنون

  • فریدون بهادرنیا

    سلام من فریدون بهادرنیابه شماره ملی۰۳۲۳۰۵۴۴۶۳الان دقیق۹ماه ازگاراست،،کارگذاری اگاه مراسرگردان نموده؟من اگه نیازنداشتم مگه۶۰درصدسهامم رامفت به هراج میذاشتم؟کارگذاری اگاه،،الان۹ماه تمام است سهامم بطور کامل۶۰درصدبرای فروش دراگاه ثبت شده است؟؟امادریغ ازپول سهامم؟کارگذاری اگاه مدت۹ماه برایم یه۵۰۰تومان واریزکرده چندوقت دیگه۴۰۰تومان ریخته؟درکل۶۰درصداز سهامم را۹۰۰تومان تاحالاریخته؟ایاارزش بهای سهامم۹۰۰ تومان است؟شب عیداست نیازدارم؟بخدانیازدارم شرمنده اهل وعیال خانواده هستم خواهش میکنم پولم راواریزنمایید؟ازلطفتون ممنونم منتظرم

  • ناشناس

    سلام مجتبی ر شیدی گلرئیه سهام عدالت هنوز واریز نشده ملت بندرعباس

  • ناشناس

    علت خدا بر حق الناس خور هاس

  • ناشناس

    مردم به کی بگه دردشو نه میشه کار گذاریو عوض کرد نه به مدت 5 ماهه میفروشین این چه هر جو مرج و بی قانونیه این مملکت کی مسول رسیدگیه؟؟؟؟

  • مسعود

    کارگزاری آگاه یک کارگزاری دزد و بدون در و پیکر و پشتیبانی جوابگو هست کارگزاری آگاه بالای ۱۰ یا ۱۲ میلیون به من ضرر زد و اونقدر پاسخگو نبودن که منم دیگر ناامید شدم و آنها را به دست خدا و حضرت علی که قضاوتش در عالم زبانزد بود میسپارم از خدا می خوام که همونقدر که به من ضرر زدن چند برابرش رو خرج بیمارستان عزیزانشون بکنند

  • ناشناس

    سلام من پارسال برج ۶. ۳۰درصد سهامم فروختم الان ۱۱ماه فقط ۲۳۰۰ برام پول ریختن بقیشو کی میریزن