کد مطلب: ۶۵۲۶۴۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سهامداران در کدام مجامع بیشتر سود کردند؟

سهامداران در کدام مجامع بیشتر سود کردند؟

سال مالی بسیاری از شرکت‌های فعال در بورس به پایان رسیده و این شرکت‌ها در حال برگزاری مجامع سالانه خود هستند. کدام شرکت‌ها در این مجامع بیشتر سود را دادند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، سال مالی بسیاری از شرکت‌های فعال در بورس به پایان رسیده و این شرکت‌ها در حال برگزاری مجامع سالانه خود هستند. کدام شرکت‌ها در این مجامع بیشتر سود را دادند؟

فلات

گروه سرمایه گذاری صنایع و معادن فلات ایرانیان با نماد فلات مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد.

بر همین اساس سود انباشته شرکت در پایان دوره ۲۴ میلیارد تومان، سود خالص هر سهم ۴ تومان و سود نقدی هر سهم نیز یک تومان تعیین شد.

سرمایه فلات ۳۸٫۹ میلیارد تومان است.

شتوکا

شرکت توکا رنگ فولاد سپاهان در مجمع عمومی سالانه خود به ازای هر سهم ۱۷۶ تومان سود محقق کرد.

شتوکا با میزان سرمایه ۱۵ میلیارد تومانی معادل ۳۸٫۴ میلیارد تومان سود انباشته و سود نقدی هر سهم نیز ۱۰۰ تومان به ازای هر سهم ثبت کرد.

شدوص

شرکت دوده صنعتی پارس با شدوص مجمع عمومی عادی سالیانه خود را برگزار کرد.

بر همین اساس سود انباشته ۱۳٫۸ میلیارد تومان است و سود خالص هر سهم ۲۹۶ تومان و سود نقدی هر سهم نیز ۲۷۵ تومان تعیین شد.

میزان سرمایه ثبت شده شرکت معادل ۴۷٫۵ میلیارد تومان است.

سخاش

شرکت سیمان خاش با نماد سخاش در مجمع عمومی عادی سالیانه به ازای هر سهم ۱۲۸۰ سود خالص داد.

سخاش با سرمایه ثبت شده ۱۲٫۵ میلیارد تومان سود نقدی هر سهم را ۱۱۶۲ تومان ثبت و سود انباشته ۱۶٫۱ میلیادر تومانی داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عزیزدلم حتما منتشر کن کارشناسان بورس بررسی کند
    سهامداران سودی نکردند
    مثال میزنم بیشترجامعه با 54ملیون سهامدار متوجه شوند
    **سهام فرآوری معدنی اپال کانی پارس را 24000 خریداری کردند بعد از گذشت یکسال 1680ریال سود پرداخت کرده است قیمت هم اکنون 20100 ریال است شما خودت کلاه خود را قاضی کن و قضاوت کن ببین مردم چقدر سود کردندباشه عزیز دل

  • ناشناس

    اینم از کرامات جناب عشقی که دامنه ی نوسان را افزایش دادند و تو این چند روز هیچ سهمی ۶ درصد مثبت نشد ولی امروز اکثر سهم ها ۶ درصد منفی خوردند!!!!!!!!!
    افزایش دامنه ی نوسان زمانی خوب هست که از ۵ روز کاری بورس ، حداقل ۳ یا ۴ روز آن مثبت باشه نه اکنون که حداقل ۴ روز کاری قرمز و منفی هست.

  • ناشناس

    ملت با نون نیاز دارند باشگاهها ورشکسته است بازیکنان و عوامل نزدیک به درگاه میلیاردی دریافت میکنند به فکر عموم باشید و بازگشایی سریع انجام شود حالا باشگاه پولشو برداره یا نه وظیفه آنهاست.

  • مر تضی

    چه سودی نماد مدیریت چندرغاز سود داد در عوض پدر سهام را درآورد شش ماه در جا می زنه وسه برابر سود داده افت نماد داشسته بزک نمیر بهار میآد خدایا کی خلاص می شیم از این بورس لعنتی هم سرمایه ما راگرفت وهم سلامتی

  • طاهری سرمور

    بادرود.ملت اگربگویندماپول مجمع رانمی خواهیم،چون این هم کلاه برداری دیگری است که ازقیمت سهمی که هنوزدرضررهستیم،برمی دارندوبه خودمان می دهند،چه کسی رابایدببینندویابه جای این پول مجمع بگذاریدسهام راه خودشان رابروند،نه اینکه تاسهمی به نزدیکی قیمت تقریباقیمت سهامدارخردمی خواهدبرسدوبعدازدوسال سربه سرشودحقوقی ودلالان بازارسودخودرامی گیرندوقیمت راپایین می کشندوملت ازهمه جابه خبرشروع به فروش درکمترین قیمت می کنندویک مرتبه سهمی که طی شایدیک سال ۵تا۱۰درصدی رشدکرده ظرف دوروز۱۰درصدپایین بکشندومدتی دوباره طول می کشدتارشدکندوحقوقی وصاحبان رانت ونقدینگی دراین ده درصدسودهنگفتی دوباره به جیب بزنندودرهمین قیمت مدتهانگهش دارندوسودبگیرندوبرای سهام دارخرددیگرفایده ای برای فروش وجودنداشته باشدشایدتا۶ماه دیگرکه قیمت نزدیک قیمت بیاید.به فرض یکماه است که قیمتهاتقریبارشدکردندپرتفوی ۱۵۰میلیونی بنده یک میلیون ونیم سودکردامروزطی یک روز۵میلیون ریزش کرده وسهامی بسیارارزنده البته گول زدن خودمان می گوییم چون اصلاسهام یک سفته ای بی ارزش است دست حقوقی وکلاه برداران دولتی که به شکلی به ملت می فروشندوهرطوری می خواهندباقدرتی که دربازاروکنترل بورس دارندقیمت رابالایاپایین می آورندوخریدوفروش می کنند.بااین حال ماکه هنوزدرپس یک کوچه ایم،والکی دلخوش،تاکی ماه که اینقدرخرج دیدنش کردیم آخرهم ندیدیمش وقبولش کردیم،خوب اینهاخرج دارند،ماینجنی ملتی هستیم.

  • ناشناس

    امروز کارشناسا مثبت پیشبینی کرده بودن چی شد؟!؟!

  • علیرضا

    سهام دار کاشی اصفهان هستم کاصفا چند سال هست کسی جوابگو نیست .بفرمایید چکار کنیم .

  • ناشناس

    فسلیر دوساله بسته شده وکسی هم پاسخگو نیست واقعا شرم آوره تومملکتی که دم از عدالت میزنند پول مردم رو بالاکشیدن جوابگو هم نیستن 😠😠😠