کد مطلب: ۱۲۸۲

محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس نهایی شد/ متوسط افزایش متری ۵۰ هزار تا ۱۳۰ هزار

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس نهایی شده و نحوه پرداخت در روزهای آتی به اطلاع متقاضیان می‌رسد، گفت: متوسط افزایش قیمت مسکن مهر در شهر پردیس متری 50 هزار تا 130 هزار تومان است.  سید مهدی هدایت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال  مبنی بر

مدیرعامل شهر جدید پردیس با بیان اینکه محاسبه افزایش قیمت مسکن مهر پردیس نهایی شده و نحوه پرداخت در روزهای آتی به اطلاع متقاضیان می‌رسد، گفت: متوسط افزایش قیمت مسکن مهر در شهر پردیس متری 50 هزار تا 130 هزار تومان است.

سید مهدی هدایت امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال مبنی بر اینکه میزان افزایش قیمت مسکن مهر پردیس چقدر است، افزود: اخیراً بخشنامه شماره 3 که اتفاقاً به صلاح متقاضیان برای تحویل به موقع واحدهای مسکونی ابلاغ شده است، خواسته افزایش قیمت مسکن مهر پردیس با پیمانکاران نهایی شد که در روزهای آینده نحوه پرداخت را به مردم اعلام می‌کنیم.

وی ادامه داد: نحوه پرداخت بدین شکل است که متقاضیان می‌توانند این افزایش قیمت را به صورت اقساطی پرداخت کنند، تا منابع مالی به پیمانکاران تزریق شود.

هدایت اضافه کرد: این افزایش قیمت مسکن مهر در پروژه‌های مختلف متفاوت است و بستگی به پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکونی دارد، بنابراین متقاضیان به طور متوسط بین 50 هزار تومان تا 130 هزار تومان افزایش قیمت در هر متر را پرداخت خواهند کرد.

هدایت با بیان اینکه این ارقام با پیمانکاران قطعی شده و انبوه‌سازان آماده امضای ابلاغیه مرحله سوم هستند، گفت: هدف از این افزایش قیمت تکمیل به موقع واحدهای مسکونی و تحویل آن با تمام امکانات زیربنایی و روبنایی به متقاضیان است.

* احتمال دارد این آخرین افزایش قیمت مسکن مهر نباشد

مدیرعامل شهر جدید پردیس در پاسخ به این سؤال مبنی بر این که آیا این الحاقیه مرحله سوم افزایش قیمت مسکن مهر آخرین افزایش قیمت خواهد بود یا اینکه باز هم متقاضیان افزایش قیمت مسکن مهر را تجربه خواهند کرد، گفت: نمی‌توان گفت که این افزایش قیمت آخرین افزایش قیمت است، چرا که وزارت راه و شهرسازی می‌خواهد واحدهای مسکونی را تحویل دهد.

هدایت ادامه داد: اگر افزایش قیمت مصالح ساختمانی بیش از حد باشد، باز هم قیمت واحدهای مسکونی مهر افزایش می‌یابد.

وی تأکید کرد: البته از نظر ما این الحاقیه آخرین افزایش قیمت است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.