کد مطلب: ۶۵۰۴۱۸

آغاز محدودیت ترافیکی عید فطر از فردا

آغاز محدودیت ترافیکی عید فطر از فردا

از فردا ساعت ۱۳ ظهر محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمالی اجرا خواهد شد و مسیر برای مسافران یکطرفه می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محدودیت ترافیکی از فردا برای کدام جاده‌ها اعمال می‌شود؟

سیدتیمور حسینی در مصاحبه با صدا و سیما با اشاره به تعطیلات پیش رو و سفر برخی از شهروندان گفت: پلیس از بعد از ظهر امروز در جاده‌ها به صورت مستمر حضور خواهد داشت و محدودیت‌هایی را در برخی از محور‌ها از جمله چالوس و هراز اعمال می‌کنیم.

این مقام انتظامی گفت: البته محدودیت‌ها براساس شرایط و بار ترافیکی خواهد بود، اگر تراکم ترافیک نداشته باشیم محدودیت‌ها در محور‌های مواصلاتی شمالی اجرا نخواهد شد؛ زیرا اجرای برخی از این محدودیت‌ها مشکلاتی را برای ساکنان خواهد داشت.

البته مصطفی فاطمی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در اینباره گفت: با توجه به تکمیل ظرفیت مراکز اقامتی دو استان گیلان و مازندران ترافیک شدید و اعمال محدودیت‌های ترافیکی پیش‌بینی می‌شود، پیشنهاد این است که مسافران استان‌های جایگزین را برای سفر انتخاب کنند.

سردار حسینی افزود: همچنین محدودیت‌های ترافیکی در دو روز عید سعید فطر از ساعت ۱۱ در محور هراز و چالوس اجرا خواهد شد که مسیر برای رفت مسافران از کرج به شمال آزاد خواهد شد و محدودیت تردد از سمت مرزن آباد به سمت کرج اجرا می‌شود.

محدودیت‌های مسیر بازگشت مسافران

جانشین پلیس راهور ناجا تصریح کرد: برای بار بازگشت مسافران نیز در روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه محدودیت‌هایی را بالعکس در دو مسیر هراز و چالوس خواهیم داشت.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد موتورسیکلت‌ها به هر عنوان در محور‌های شمالی، آزادراه‌ها و اتوبان‌های شهر‌های زیارتی ممنوع است و در صورت تردد، پلیس برخورد قانونی خواهد کرد.

سردار حسینی گفت: همچنین محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد کامیون را در این چند روز در محور چالوس و هراز خواهیم داشت و کامیون‌ها می‌توانند برای رسیدن به مناطق شمالی از فیروزکوه و محور قزوین - رشت استفاده کنند.

این مقام انتظامی مطرح کرد: همچنین تردد کامیون در مسیر آستارا به اردبیل نیز ممنوع خواهد بود.

استان‌های گلستان، اردبیل، البرز، خراسان شمالی و سمنان به‌عنوان استان‌های جایگزین در شمال کشور اعلام شدند.چ

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.