کد مطلب: ۵۶۴۶۶۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تردد بین تهران و کرج مجاز است؟

تردد بین تهران و کرج مجاز است؟

در تعطیلات عید قربان، تردد بین کلیه استان‌های کشور ممنوع است و هر ترددی مشمول جریمه می‌شود. اما آیا تردد بین شهر کرج و تهران هم ممنوع است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه تردد بین استان‌های کشور در روزهای آینده ممنوع است اما این تردد شامل تهران و کرج نمی‌شود و تردد خودروها بین تهران و کرج مجاز است.

اگرچه استان تهران و البرز به مدت شش روز تعطیل شده‌اند اما آنگونه که معاون انتظامی استاندار تهران اعلام کرد محدودیت تردد بین کرج و تهران وجود ندارد و خودروها می‌توانند در تعطیلات پیش رو بین تهران و کرج تردد کنند.

اما به گفته این مقام مسئول، هیچ مجوز ترددی برای سفر در تعطیلات عید قربان صادر نمی‌شود و تمام مجوزهای قبلی هم باطل است. بر این اساس اگر خودرویی پیش از این مجوز سفر دریافت کرده باشد، این مجوز از امروز دوشنبه ۲۸ تیرماه باطل است. بنابراین اگر خودرویی در جاده مشاهده شود، هم مشمول جریمه می‌شود و هم توسط پلیس راه برگردانده می‌شود.

محدودیت‌های سفر در عید قربان برای دیگر استان‌ها هم اعلام شده است. بر اساس این محدودیت‌ها سفر به شهرهای قرمز، نارنجی و زرد شامل محدودیت است و افرادی که به این شهرها سفر کنند جریمه می‌شوند. به عبارتی فقط سفر به شهرهای آبی شامل جریمه نمی‌شود.

بر اساس آخرین رنگبندی کرونایی کشور، هیچ شهر آبی در کشور وجود ندارد و کلیه شهرهای ایران وضعیت قرمز تا زرد را دارند. بر این اساس سفر به هر شهر و استانی مشمول جریمه می‌شود.

سفر به شهرهای قرمز جریمه یک میلیون تومانی دارد و سفر به شهرهای نارنجی و زرد، جریمه ۵۰۰ هزار تومانی. به عبارتی مسافران به هر شهری بخواهند بروند جریمه می‌شوند! البته تردد بین استانی جریمه ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بانک های خصوص رعایت نمیکنند و پرسنل مجبورن برن سر کار

  • ناشناس

    بی عرضگی شما در واکسیناسون عمومی تاوانشو ما باید ببینیم!! اکثر کشورهای دنیا دیگه کم کم به حالت قبل برگشته ولی ما برای اینکه مسعولین کشور تبل تو خالی بیش نیستن باید زندگیمون مختل بشه!

    • ناشناس

      فقط کافیه برید عکس ترافیک جاده های شمال بینید برید رستوران ها و تالارها و فست فودها و ببینید ما حتی فامیل داریم از اول کرنا همه جا رفته وقتی هم باهاش صحبت میکنیم مگه لعنت به کرونا تازه بعضیاشون پدر خانواده به علت کرونا فوت شده ولی باز هم همین رفتار غلطو ادامه میدن آیا اینا هم ربطی به مسئولین داره تا کی میخواهید اشتباه خودتون تقصیر دیگران بندازید یعنی چی که باید یکی باید بیاد خوب بابا یکم تحمل کنید یکم بشینید تو خونه دو ساله دارم دعا میکنم کرونا تموم شه ولی از امروز دعا کردم کسایی که رفتن سفر انشالله سفر آخرشون باشه

    • ناشناس

      مشکل شما و امثال شما اینه که فکر می کنید با دعا کردن همه چیز درست میشه.اما واقعیت چیز دیگری هست.

    • ناشناس

      خیلی ببخشید ولی چرا باید ادامایی مثل شمارو تو جامعه تحمل کنیم. ینی هنوز نفهمیدین هر چیزی که به مردم نسبت میدن دقیقا برعکشه.
      برق : کم مصرف کنید. یدفه میره ، نکنه از آسمون مصرف کننده میاد.
      آب: کم مصرف کنین. ۹۰ درصد در کشاوزی و زمینا و سد ها حدر میره بعد اون نادون میاد گیر میده با شلنک حیاط نشور.
      واکسن: عرضه تهیه ندارن میان مجرم واکسن تقلبی رونمایی میکنن، مثل تولید واکسنشون.
      کلام آخر والا بلا ، تنها چیزی که مردم تقصیر دارن گوش دادن و همراهی کردن با این نیرنگ و فریباست.
      مسافرت رو با ۴ تا اشنا داخل ماشین شخصی میری میای.
      ولی هیئت رو تو ی جمع ۵۰ ۱۰۰ نفره غریبه میری. ماسکت رو بر میداری چای و غذا میخوری، میری با ی جمع میشینین سیگار میکشین و… یعنی درک این چیزا انقدر سخته. یعنی جیره بگیرا انقدر زیادن که نمیشه حریفشون شد.اومدن دم محرم تعطیل کردن، که امار بالا رفت بگن از مسافرت بوده.
      سناریو ها همه تکراری ، سر رئیسی تو همین سایت داد زدم بابا رای ندید، حالا اونم بعدش میاید می زنید تو سر خودتون. بابا جان هر کی دوست دارید از ی سوراخ بیشتر از ۱۰۰۰ بار نشه دیگه، تا ۱۰۰۰ تا مجازه با این سطح تفکر.

  • صبا

    ماازشهر ستان برای کار به تهران سفر کردیم آیا مامی تونیم به شهرمون برگردیم

    • ناشناس

      بله صد درصد میتونید فقط باید یک میلیون تومان بکنید تو جیب دولت

  • Kazem mianji

    هیچ وقت تو هیچ کاری نتونستین مردمو راضی نگه دارین اینقدر که به فکر پر کردن جیبهای سوراختون هستین اصلا نمیفهمید باید چیکاریو چه زمانی انجام بدین مردم بدبختم باید تاوان گه کاریه شمارو بدن

  • ناشناس

    نه تورو خدا تهران کرج هم ممنوع کنید مسخره بازی در آوردید کارگر بدبخت چیکار کنه از کجا بیار بخوره

  • ناشناس

    چرا اونموقع که روزی ۵۰۰ نفر میمردن تعطیلی اعلام نکردین؟ همه میدونن این تعطیلی بخاطر کرونا نیست، بخاطر اعتراضات این چندوقت اخیره

  • مرتضی

    شاید یکی میخواد در بیمارستان تهران عمل جراحی انجام بده. اون باید چیکار کنه؟؟؟