کد مطلب: ۱۷۷۴۴۰

محیط زیست خبر کشف گوشت خرس در تهران را تکذیب کرد

محیط زیست خبر کشف گوشت خرس در تهران را تکذیب کرد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری اخبار منتشر شده در فضای مجازی طی روزهای گذشته مبنی بر کشف ۴۵۰ کیلوگرم گوشت خرس،گراز وحشی و الاغ از مغازه‌های جنوب تهران را تکذیب کرد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری گفت: موضوع کشف گوشت‌های آلوده و یک تخته پوست خرس مربوط به آبان ماه سال گذشته بوده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، زهره عبادتی با اعلام خبر اظهار کرد: در اوایل آبان ماه سال ۹۵ ، کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری با همکاری اداره دامپزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری نسبت به شناسایی و کشف و ضبط مقادیری گوشت مشکوک کردند.

وی افزود: در این عملیات یک مورد پوست خرس از محل توزیع گوشت قرمز در روستای عماد آور این شهرستان اقدام کردند.

عبادتی گفت: همزمان با این کشفیات فرد مجرم، بازداشت و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی ادامه داد: پوست خرس ضبط شده نیز به یگان حفاظت محیط زیست استان تهران تحویل داده و اطلاع‌رسانی لازم در خصوص این خبر از طریق سایت اطلاع رسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران انجام شد.

عبادتی تصریح کرد: در سال گذشته بر اساس بررسی و تایید اداره دامپزشکی شهرستان ری، گوشت‌های شناسایی شده تنها متعلق به تعداد پنج راس گراز وحشی بود و طی پیگیری‌های امروز از مبادی مربوطه بخصوص اداره دامپزشکی هیچگونه مورد مشابهی برای ایام گذشته گزارش نشده است.

وی گفت: لذا اخبار منتشر شده در تاریخ 24 آذرماه در فضای مجازی و سایت های خبری با محتوای کشف گوشت خرس و الاغ در مغازه های جنوب تهران صحت ندارد.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.