خبر مهم:

کد مطلب: ۴۵۵۴۹۷

مدارک لازم برای فروش سهام عدالت به بانک‌ها

مدارک لازم برای فروش سهام عدالت به بانک‌ها

اخیرا معاون وزیر اقتصاد شرایط فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری بانک‌ها را ابلاغ کرد. برای فروش سهام عدالت از طریق شعب بانک‌ها بایستی فرم‌های مربوط به فروش تکمیل شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برای فروش سهام عدالت از طریق شعب بانک‌ها مشمولان باید فرم‌های مربوط به فروش در بانک‌ها را تکمیل کنند.

گفتنی است، در فرم درخواست فروش سهام عدالت که به این منظور آماده شده است، آمده است: «کارگزار مجاز است سهام عدالت را به هر قیمتی که در لحظه فروش سهام در بازار امکان فروش آن را دارد به فروش برساند.»

در بند سه تاکید شده است: «کارگزار تنها می‌تواند ۳۰ درصد از مجموع تعداد سهام شرکت‌ها یا ارزش ریالی سهام متعلق به اینجانب را از مجموع سهام متعلق به فرد را به فروش برساند.»

11947725 549

بر اساس بند هفتم نیز انتخاب زمان فروش و سهامی که باید به فروش برسد به عهده کارگزار با هماهنگی ناظر بازار است و در این خصوص اختیار تام به کارگزار و ناظر بازار داده می‌شود.

در بند هفت آمده است، اینجانب حق هرگونه اعتراض در مورد سهام انتخابی برای فروش به موجب این درخواست، زمان فروش و روش انتخابی بر مبنای تعداد سهم یا ارزش ریالی سهام، قیمت فروش سهام و هزینه قانونی کسر شده برای فروش سهام را از خود سلب و ساقط می‌کنم.

اخیرا معمارنژاد، معاون وزیر اقتصاد در مکاتبه‌ای با مدیران بانک‌های کشور شرایط فروش سهام عدالت از طریق کارگزاری بانک‌ها را ابلاغ کرد.

در این مکاتبه آمده است، ضمن ارسال دستورالعمل عاملیت فروش سهام مورد واگذاری دارندگان سهام عدالت و همچنین فرم اقرارنامه و درخواست فروش سهام عدالت مقتضی است دستور فرمایید نسبت به تمهید مقدمات و زیرساخت‌های لازم و اطلاع‌رسانی حداکثری به تمام شعب و مشتریان اقدام و از روز سه‌شنبه ۶ خرداد پذیرای متقاضیان باشند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • محسن مرادی

    سلام .از روزی دولت اعلام کرد ۳۰٪از سهام خریداری میکنم من روز قبلش اعدام به فروشش کردم نزد بانک ولی تا به الان از سوی بانک هیچی دریافت نکردم خواهشمند است پیگیری کنید با تشکر

  • ناشناس

    لطفا جواب منو بدهید
    میگم بجز سی درصد سهام
    نمیشه کل سهامو فروخت

    • ناشناس

      کلشو تا دهه فجر میشه فروخت ولی الان خیر

  • سحر

    بانک مهر ایران چرا جواب نمیدی پس کی واریز میکنی همه بانکا نصف پولو واریز کردن تو فقط موندی

  • کاظمی

    من از طریق پست بانک اقدام به فروش کردم ولی بانک ملی جواب ادمو نمیده که چیکار باید بکنیم لطفا پیگیری کنید

  • حسن

    سلام
    الان ارزش سهام۵۰۰هزاری نزدیک ۱۸تومن وسی درصدش نزدیک5میلیون میشه
    آیا اگر الان اقدام به فروش کنیم این مبلغ پرداخت میشود یا همون۲ونیم میلیون پرداخت میشود؟؟؟؟!!!!

  • زاپاتا

    سلام تجارت نیوزلطفا پیگیری کنیدچرابعداز35روز که درسامانه صادرات سهام رافروختم اقرارنامه وکدپیگیری هم امددرسایت سهام همه چیزدرست هست شماره تلفن وشبا همه شرکتها که چندسهم دارم مشاهده میکنم زیر انها نوشته شما هیچ مشکلی نداریدولی تماس گرفتم با 1569میگه کارگزارنداریدتواین مدت نمیشدهمون اول ی کارگزارتعین کنندتوروخدا ببینیداشکال از کجاست متشکرم

  • ناشناس

    بانک تجارت ممنون ازت یه بار برای من یک و ششصد واریز شد یکبار دیگه چهار میلیونودویست

  • ناشناس

    ببخشید بچه ها من ی سوال داشتم اگه میشهه راهنمایی کنید متوجه بشم..من خطم ب نام خودم نیس میشه بازم بفروشمش باهمین خط؟واگه دوباره مثلا سال دیگه خاستم بقیشو بفروشم باید همون خطی باشه که اول فروختم؟

    • ناشناس

      توسامانه سهام عدالت تغییرش بده

    • ناشناس

      س.منم فروختم ولی واسم واریزی نیومده پرسیدم میگن بایدب خط ب اسم خودت باشه.اخه من باداداشم فروختم واس اون امده

  • ناشناس

    سلام اگه خط ب اسم خودم نباشه پول واسم واریز نمیشه؟ چون من نزدیک ۲۰روز پیش ۳۰درصدوفرختم.ولی واریزی نداشتم

  • ناشناس

    واسه من۱۲ میلیون واریز کرد سهام یک میلیون تومانی