کد مطلب: ۲۷۶۰۰۵

باکس آفیس

مرد مورچه‌ای با عبور از دنیای ژوراسیک صدرنشین باکس آفیس شد

مرد مورچه‌ای با عبور از دنیای ژوراسیک صدرنشین باکس آفیس شد

بعد از ۳ سال «مرد مورچه‌ای و زنبورک»، دومین فیلم سری «مرد مورچه‌ای» اکران شد. «مرد مورچه‌ای و زنبورک» که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است، با فروش ۱۰۳ میلیون و ۹۸۵ هزار دلار در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

بعد از ۳ سال «مرد مورچه‌ای و زنبورک» (Ant-Man and the Wasp)، دومین فیلم سری «مرد مورچه‌ای» اکران شد. «مرد مورچه‌ای و زنبورک» که جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول است، با فروش ۱۰۳ میلیون و ۹۸۵ هزار دلار در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، فیلم «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» (Jurassic World: Fallen Kingdom) پس از دو هفته صدرنشینی، مغلوب «مرد مورچه‌ای و زنبورک» شد و با فروش هفتگی ۴۳ میلیون و ۲۴ هزار دلار در رتبه سوم جدول فروش هفتگی جای گرفت. «دنیای ژوراسیک: سقوط پادشاهی» تا پایان این هفته با فروش کل ۳۴۷ میلیون و ۷۸۲ هزار دلار پس از فیلم‌های «پلنگ سیاه» (Black Panther)، «انتقام‌جویان: جنگ ابدیت» (Avengers: Infinity War) و «شگفت‌انگیزان ۲» (Incredibles 2) با فروش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار، چهارمین فیلم پرفروش سال ۲۰۱۸ است.

فیلم «شگفت‌انگیزان ۲» (Incredibles 2) در حالی که در ۴۱۱۳ سالن به نمایش درآمد، با فروش ۴۴ میلیون و ۲۳۷ هزار دلار در رتبه دوم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم پس از چهار هفته اکران به بیش از ۵۰۰ میلیون دلار رسیده است.

«نخستین پاکسازی» (The First Purge) پرفروش‌ترین فیلم ژانر وحشت هفته بود که با فروش ۲۶ میلیون و ۴۷۲ هزار دلار رتبه چهارم جدول فروش هفتگی را به دست آورد. «ددپول ۲» (Deadpool 2) نیز که هفته هشتم اکرانش را پشت سر می‌گذارد با فروش هفتگی ۲ میلیون و ۵۸۴ هزار دلار، به فروش کل ۳۱۵ میلیون و ۴۵۵ هزار دلار رسید.

فیلم‌های پرفروش هفته بیست و هفتم باکس آفیس، ۲۶۲ میلیون و ۳۶۶ هزار دلار فروختند که نسبت به هفته بیست و ششم ۱۱ درصد کاهش فروش داشتند.

آفیس ۶ ۱۲ ژوئیه ۲۰۱۸

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.