کد مطلب: ۶۲۶۱۰۴

سئو چیست و چرا باید یک مشاوره سئو برای وب‌سایت داشته باشیم؟

سئو چیست و چرا باید یک مشاوره سئو برای وب‌سایت داشته باشیم؟

گام اول در طراحی یک سایت قبل از هر اقدامی مشاوره سئو بوده تا متوجه شویم که باید چه کاری انجام بدهیم در چه مرحله به سر می بریم و قصد داریم به کجا برسیم. در همین گام های  ابتدایی نزد مشاوره سئو بروید تا مسیر را اشتباه نپیمایید .  

سئو برگرفته از عبارت search Engin optimization می باشد. که کلمات معادلی همچون seo یا بهینه سازی موتور جستجو دارد. که به طور کلی تمامی آن ها یک معنای واحد را در برمی گیرند‌. سئو یا بهینه سازی موتور جستجو یعنی فریب دادن و یا دستکاری نمودن موتورهای جست وجو که البته به روش غیر اخلاقی صورت نمی گیرد. آن ها برای کمک به دیده شدن از طریق کاربران گوگل و دست یابی به رتبه بالا در نتایج جستجو موتور های جستجو ایجاد شده اند‌. جهت کسب اطلاعت بیشتر به مقاله زیر مراجعه نمایید:

https://seokar.com/seo

داشتن یک وب سایت برای رشد و ترقی هر نوع کسب و کار ضروری می باشد زیرا موجب بالا رفتن اعتبار مجموعه و در نتیجه رشد کسب و کار مربوطه می گردد. سئو را دیگر نمی توانیم در قالب چند تکنیک ساده تلقی کنیم زیرا هر روز یا یک تکنیک جدید از سئو روبه رو می گردیم‌. ولی از طرفی نه تکنیک های سابق را نقض کرده و از طرفی دیگر عدم به کار گیری آن سبب جریمه سایتتان می گردد. اینجاست که سردرگم بوده و نیازمند یاری مشاوره سئو هستیم .

مشاوره سئو

گام اول قبل از هر اقدامی مشاوره سئو بوده تا متوجه شویم که باید چه کاری انجام بدهیم در چه مرحله به سر می بریم و قصد داریم به کجا برسیم. در همین گام های ابتدایی نزد مشاوره سئو بروید تا مسیر را اشتباه نپیمایید . در جلساتی که با مشاوره سئو برگزار می گردد سوالاتی را آماده سازی کرده و از او بپرسید

  • در ابتدا از او درخواست نمایید تا چند نمونه از کارهایی که سابق انجام داده است را در اختیارتان قرار دهد؛
  • از او بخواهید اگر امکانش هست افرادی را که قبلا به آن ها مشاوره داده است را به شما معرفی نمایید؛
  • سابقه کاریش را از او جستجو نمایید؛
  • آیا توصیه های گوگل وب مستر را پیاده سازی می نماید؟
  • او چه پیش بینی از به نتیجه رسیدن و سود دهی کسب و کار شما دارد؟
  • قرار است چه تکنیک های اساسی و مهمی در افزایش رتبه سایتتان پیاده سازی نمایید؟
  • چه میزان اطلاعات از شهر و کشور شما در دست دارد؟

البته سوالاتی که در قسمت به آن ها اشاره کردیم قسمت از سوالات مهمی بود که شما باید به پاسخ آن ها از سوی مشاوره سئو دست یابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به مقاله زیر مراجعه نمایید:

https://seokar.com/service/advice

چرا باید با مشاوره سئو ارتباط برقرار نماییم

در اغلب مواقع مدیران برخی مجموعه ها و یا صاحبان کسب و کار ها هیچ سررشته ای در باب بهینه سازی موتور های جستجو و دست یابی به موقعیت های برتر یا گرفتن رتبه بالا در نتیجه موتورهای جستجو ندارند و نمی دانند که با پیاده سازی کدام استراتژی می توانند موجب بالا رفتن رتبه سایتشان و در نتیجه رونق کسب و کارشان شوند. اینجاست که سئوکار با ارائه راهکار ها و مشاوره رایگان اطلاعاتی را در اختیار صاحبان کسب و کار قرار می دهند تا بتوانند برای هدفی که در ذهن دارند یک مسیر درست را طی نمایند. فرد با دریافت این راهکارها از سوی سئو کار به قدری در این زمینه تسلط پیدا می کند که می تواند در ادامه راه بهترین راه حل ها تشخیص و به آن ها عمل نماید. در واقع هدف کلی سئو کار در این پروسه دادن علم و قدرت تصمیم گیری در صاحبان مشاغل متعدد است.

مشاوره سئو آغاز راه

کارشناسان مربوط به هر یک از شرکت های سئو کار با ارائه خدمات مشاوره اطلاعات بسیار جامع و مفیدی را در اختیار افراد درخواست کننده قرار می دهند ته با این روند نخست رقبای خود را شناسایی نمایند و سپس و برای دست یافتن به هدف خود یک برنامه ریزی صحیح، دقیق و البته منسجم را در پیش گیرند. برای مشاوره گرفتن از مشاوره سئو در شرکت های متعدد این شرایط برای شما وجود دارد که یا به صورت تلفنی و یا به صورت حضوری از مشاوره های ایشان بهره مند شوید.

پیامدهای عدم برخورداری از یک مشاوره سئو خوب

در برخی از مواقع صاحبان مشاغل به هدف ارتقا وب سایتشان به مشاوره سئو مراجعه نموده اما از مشاوره خوب و کارآمدی برخوردار نشده است. این در حالی است که به جای اینکه سایت نمودار صعودی را طی کند و به یک نتیجه مثبت دست یابد بر یک نمودار نزولی متمرکز می شود. این موضوع بسیار حائز اهمیت است که افراد جهت افزایش رتبه سایت یک مشاوره سئو خوب دریافت نمایند زیرا در غیر اینصورت و با دریافت مشاوره بد و پیاده سازی استراتژی های نادرست یکباره در لیست سیاه موتور های جست و قرار می گیرد. همه این پیامد ها نتیجه دریافت یک مشاوره نادرست و ناقص است.

مشاوره سئو شامل چه مواردی میگردد

  • مشاوره در در باب برآورد هزینه جهت ارتقا وب سایت
  • مشاوره در مورد مشخص نمودن مدت زمانی معین جهت رسیدن به هدف مورد نظر
  • مشاوره در حیطه طراحی وب سایت بر اساس اصول سئو
  • مشاوره در مورد کلمات کلیدی که قرار بکار برده شود
  • و همینطور مشاوره در زمینه تکنیک های سئو

مشاوره سئو خصوصی

در بعضی از مشاغل صاحب کسب و کار مربوطه نیازمند است تا به صورت خصوصی مشاوره سئو دریافت نماید تا از پس چالش های بسیاری که در سایت خود با آن رو به رو است به طور کامل بر آید. شرکت های سئو کار دارای آمادگی کامل برای مشاوره خصوصی سئو به افراد خواهان است.

چگونه با یک شرکت معتبر ارتباط برقرار کنیم

نباید در باب یافتن شرکت معتبر سئو در میان این همه شرکت های متعدد نگرانی داشته باشید. زیرا؛ همه آن ها در قالب تخصصی که دارند؛ دارای برنامه ریزی و توضیحات خاص خود هستند فقط با یافتن پاسخ برخی از ابهامات راحت تر می توانید به شرکت مدنظرتان اعتماد کنید :

  • آیا این شرکت تمامی بخش های سئو را به انجام می رساند؟
  • هزینه های دریافتیشان منطقی و درست است؟
  • آیا دارای پکیج هستند؟
  • در میان مشتریان متعددشان، مشتری های قوی هم دارند؟
  • باشما به عنوان مدیر یک مجموعه جلسات هفتگی و ماهیانه ارتباط تلفنی برقرار می کنند؟
  • در پایان می توانید با یافتن پاسخ این سوالات شرکت سئو مدنظرتان را با سایر شرکت ها مورد قیاس قرار دهید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عالی بود من تجربه سئو در سایت سئو ورد را دارم