کد مطلب: ۵۹۹۸۴۶

مشخصات کوییک s / تغییرات فیس لیفت جدید سایپا

مشخصات کوییک s / تغییرات فیس لیفت جدید سایپا

سایپا کوییکs یکی از خودروهای پیش فروش جدید سایپا بود که از ۱آذر ماه آغاز شد. مشخصات این خودرو را در ادامه بخوانید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کوییک اس فیس لیفت جدید کوییک بود که درسال ۱۴۰۰ به بازار آمد.

مقایسه کوییک اس با سایر مدل‌ها

کوییک اس از لحاظ طراحی و سطح تجهیزات، یک پله بالاتر از کوییک آر است.

در قسمت بیرونی خودرو، مهم‌ترین تغییری که در کوییک اس رخ داده است، جلوپنجره و سپر جدید جلوست. اما سایر جزییات مانند چراغ‌ها، رینگ‌ها و سپر عقب، بدون تغییر باقی مانده‌اند.

کابین کوییک s

به محض ورود به کابین کوییک اس، اولین نکته‌ای که جلب توجه می‌کند، تغییر طراحی در پنل دکمه‌های سمت چپ فرمان است که سایپا، پنج دکمه را در آن جای داده که عبارتند از: تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو، برف پاک کن عقب، آب‌پاش برف پاک کن عقب، قفل شیشه‌های عقب و صندوق پران. البته این پنل در کوییک جی دارای چندین دکمه بیشتر است.

نکته جدیدی که در کابین کوییک اس جلب توجه می‌کند، غییر صفحه کیلومتر است که دقیقا مشابه ساینا اس طراحی شده. و ویژگی‌هایی مانند کامپیوتر سفری، نشانگر سنسور عقب، نشانگر وضعیت تعویض دنده و … در آن وجود دارد.

آخرین نکته‌ای که در کابین این خودرو می‌بینیم تغییر غربیلک فرمان بوده و بهتر است بگوییم که سایپا، همان غربیلک فرمان کوییک اتومات پلاس را حالا در کابین کوییک اس نده‌ای هم استفاده کرده است. البته مشابه همین نوع فرمان دی‌کات را قبلا هم در کوییک آر و ساینا اس دیده بودیم.

فرمان کوییک اس، فاقد دکمه‌های کنترلی (برای تنظیم سیستم صوتی و بلوتوث) بوده چراکه سایپا از این دکمه‌ها، فقط در تیپ‌های گران‌تر کوییک نیوفیس استفاده کرده است.

قسمت فنی کوییک s چطور است؟

در قسمت فنی، سایپا تغییری در پیشرانه نداده و این یعنی سری اول تولیدات کوییک اس، با همان موتور قدیمی ام ۱۵ کوییک معمولی حویل خریداران شده ولی با این تفاوت که به «دریچه گاز برقی» مجهز است و استاندارد آلایندگی آن نیز به یورو۵ ارتقا یافته. به گفته سایپا، این شرکت می‌خواهد در آینده‌ای تغیرات مهمی در مجموعه پیشرانه کوییک اس اعمال کند.

WhatsApp Image 2021 11 22 at 11.41.39 PM

منبع: باما و سایپا

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه خودرو تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.