کد مطلب: ۱۲۱۸۴۰

مشکل استفاده از بخشودگی جرایم بانکی بزودی برطرف می شود

مشکل استفاده از بخشودگی جرایم بانکی بزودی برطرف می شود

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی :مشکل استفاده از بخشودگی جرایم بانکی بزودی برطرف می شود محمدرضا جمشیدی درباره شکایت برخی شهروندان مبنی بر بی اطلاعی شعب برخی بانک ها از مصوبه بخشودگی جرایم تسهیلات معوق در صورت پرداخت اقساط گفت: این مشکل روزهای آینده برطرف می شود. وی گفت: براساس مصوبه ای

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی :مشکل استفاده از بخشودگی جرایم بانکی بزودی برطرف می شود
محمدرضا جمشیدی درباره شکایت برخی شهروندان مبنی بر بی اطلاعی شعب برخی بانک ها از مصوبه بخشودگی جرایم تسهیلات معوق در صورت پرداخت اقساط گفت: این مشکل روزهای آینده برطرف می شود.
وی گفت: براساس مصوبه ای که ماه پیش در کانون بانک های خصوصی و دولتی به امضا رسید، قرار شد که در صورتی که بدهکاران به نظام بانکی، بدهی و سود تسهیلات خود را تا آخر اسفند پرداخت کنند، جرایم آنها بخشوده شود.

وی افزود: همه مدیران عامل بانک ها این مصوبه را امضا کردند و قرار شد به سرعت به همه مدیران کل و شعب خود در سراسر کشور ابلاغ کنند.
دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: البته ما در روزهای اخیر با شکایات تعدادی از مراجعه کنندگان به شعب برخی از بانک ها مواجه بوده ایم که از این مصوبه اظهار بی اطلاعی می کردند.

وی با بیان اینکه این شکایت ها بیشتر از دو بانک است، افزود: ظاهراً مدیرعامل این دو بانک نمی خواهند این دو مصوبه را اجرا کنند یا مشکل دارند که ما با آنها وارد صحبت شده ایم و قرار است به سرعت این مصوبه را به شعب خود ابلاغ کنند.

جمشیدی با بیان اینکه مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند ، گفت: مهلت بخشودگی جرایم تا پایان اسفند است و فرصت خوبی در اختیار بدهکاران است تا بدهی خود را تسویه کنند و جرایم آنها بخشوده شود.

وی افزود: با پیگیری های ما قرار شد در برخی از بانک ها که هنوز این مصوبه به شعب ابلاغ نشده است به سرعت ابلاغ شود.

دبیرکل کانون بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی گفت: اگر مردم روزهای آینده باز هم با این مشکل مواجه شدند می توانند به روابط عمومی یا بازرسی همان بانک ها مراجعه و شکایت خود را ثبت کنند ضمن آنکه ما نیز اجرای این مصوبه را در همه بانک ها پیگیری می کنیم.به گزار صدا و سیما جمشیدی به جلسه هفته آینده مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی اشاره کرد و افزود: در این جلسه حتماً این موضوع بررسی و برای شکایات احتمالی باقیمانده تصمیم گیری خواهد شد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.