کد مطلب: ۷۴۳۲۸۴

صرف نیمی از گاز تولیدی در منازل

صرف نیمی از گاز تولیدی در منازل

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: افزون بر نیمی از گاز تولیدی کشور صرف گرمایش و دیگر مصارف خانگی می شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی حیدری، مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، عنوان کرد: هم اینک روزانه یک میلیارد متر مکعب تولید گاز کشور است که مصرف بیش از نیمی از آن برای تولید گرما و دیگر مصارف خانگی نامطلوب و خطرناک است.او ادامه داد: این میزان یعنی تولید روزانه یک میلیارد متر مکعب یک عدد بزرگ و قابل توجه است و در هیچ جای دنیا چنین رقمی وجود ندارد.

وی، با اشاره به نقش شرکت نفت و گاز پارس و شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در تولید و تامین گاز کشور بیان کرد: شرکت نفت مناطق مرکزی با تولید افزون بر ۳۰ درصد گاز کشور، دومین تولید کننده گاز ایران است.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اظهار داشت: مقرر شده که طی پنج سال آتی به اندازه افزون بر چهار فاز پارس جنوبی، در نفت مناطق مرکزی گاز تولید شود.
حیدری ادامه داد: هم وزیر نفت و هم مدیر عامل شرکت نفت همت ویژه‌ای در زمینه تامین گاز دارند و لحظه به لحظه تولید گاز در کشور را پایش می کنند تا مردم در سرمای زمستان با کمبود گاز مواجه نشوند.
وی اضافه کرد: در همین راستا هم در زمینه حفظ تولید و هم در بحث افزایش و نگهداشت حداکثری تولید گاز فعالیت و کوشش مضاعف داریم.
برای مطالعه بیشتر مطلب با مشترکان پرمصرف گاز برخورد می‌شود را بخوانید.
منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.