خبر فوری:

کد مطلب: ۲۴۴۹۲۴

مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی ‌۹۷ در انتظار تایید

مصوبه افزایش نرخ کرایه تاکسی ‌۹۷ در انتظار تایید

معاون فنی و بهره‌برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران گفت: پس از تصویب افزایش ۱۲/۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در شورای اسلامی شهر تهران این لایحه در اختیار فرمانداری استان قرار گرفته و در انتظار تایید است.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در سال جاری گفت: لایحه افزایش ۱۲/۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی‌ها در شورای اسلامی شهر تهران به تصویب رسیده و برای تایید در اختیار فرمانداری استان قرار گرفته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی ابراهیمی افزود: بر اساس قانون، فرمانداری شهر تهران تا ۱۵ روز پس از ارسال لایحه افزایش نرخ کرایه فرصت دارد که آن را تأیید یا رد کند و برای اجرا در اختیار سازمان تاکسیرانی قرار دهد.

وی با ابراز امیدواری از تایید لایحه افزایش ۱۲/۵ درصدی نرخ کرایه‌ها بیان داشت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها مطابق تورم بوده چرا که تاکسیرانان برخلاف سایر کارکنان مجموعه تاکسیرانی حقوق ثابتی دریافت نمی‌کنند و برای امرار معاش نیازمند این افزایش هستند.

معاون فنی و بهره برداری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران با اشاره به بروز برخی تخلفات در زمینه اخذ کرایه بیشتر از سوی تاکسیرانان خاطر نشان کرد: همانطور که قبلا اعلام شده در صورتی که رانندگان اقدام به اخذ کرایه بیشتر از مسافران کنند و بدون در نظر گرفتن نرخ مصوب تخلفی مرتکب شوند، شهروندان می‌توانند از طریق برقراری تماس با سامانه ۱۸۸۸ با ثبت شماره خط و تاکسی خواستار پیگیری تخلف از سوی سازمان شوند.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.