خبر مهم:

کد مطلب: ۷۹۵۱۱۰

ابلاغ مصوبه حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت

ابلاغ مصوبه حداقل و حداکثر حقوق کارمندان و بازنشستگان دولت

معاون اول رئیس جمهور مصوبه حداقل و حداکثر حقوق و دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی را با توجه به نرخ تورم ابلاغ کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مصوبه میزان حداقل و حداکثر دستمزد شاغلین و بازنشستگان دستگاههای دولتی ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور، تصویب‌نامه هیئت وزیران در خصوص حداقل و حداکثر حقوق و مزایای مستمر شاغلین، حقوق بازنشستگان و وظیفه بگیران و سایر حقوق بگیران دستگاههای اجرائی و صندوقهای بازنشستگی وابسته به دستگاههای اجرائی را که به تصویب هیأت وزیران رسیده بود، ابلاغ کرد.

موارد تعیین شده در خصوص تعیین ضریب حقوق کارکنان دولت اعم از مشمولان و غیرمشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری در حدود اعتبارات هزینه‌ای سالانه و متناسب با نرخ تورم تنظیم گردیده است.

گفتنی است مطابق این تصویب نامه جدای از افزایش میزان حقوق و دستمزد اعلام شده، سایر حقوق از جمله حق عائله مندی و حق اولاد نیز افزایش یافته است.

منبع: دولت

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی عالی باز هم قانون به نفع خودشان بابا یازده افزایش ماها یک دو

    • ناشناش

      چه فایده حق می نویسیم بایکوت می شود وپاسخ مثبت دریافت نمی شود

  • ناشناش

    مسعولین اصلان قدمی برای رفاه و وضیعت معیشتی بازنشستگان کشوری قام بر نداشتند هنوز ما در زیر فقر مطلق بسر می بریم وراه چاره مشاهده نمی شود

  • ناشناس

    چرا هیچ چیزی درباره حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نمی نویسند آنها با این حقوق کم چطور زندگی بکنند چرا کسی به مستمری بگیران تامین اجتماعی توجه نمکند؟؟؟؟؟؟؟