خبر مهم:

کد مطلب: ۲۹۷۰۸۸

معرفی بدترین خودروهای سال ۲۰۱۸

معرفی بدترین خودروهای سال 2018

اگرچه خودروها امروز در مقایسه با گذشته به سطح بالایی از کیفیت رسیده‌اند، با این حال برخی از مدل‌ها مورد انتقاد کارشناسان قرار می‌گیرند و به اندازه سایر خودوروها خوب نیستند. در این مطلب به معرفی 12 خودرویی که از نگاه مصرف‌کنندگان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نبوده‌اند، پرداخته‌ایم.

اگرچه خودروها امروز در مقایسه با گذشته به سطح بالایی از کیفیت رسیده‌اند، با این حال برخی از مدل‌ها مورد انتقاد کارشناسان قرار می‌گیرند و به اندازه سایر خودوروها خوب نیستند.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از فوربس، در این مطلب به معرفی 12 خودرویی که از نگاه مصرف‌کنندگان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار نبوده‌اند، پرداخته‌ایم.

12- میتسوبیشی میراژ

این خودرو اگرچه مصرف سوخت بسیار مناسبی و در حدود 6.3 لیتر در صد کیلومتر دارد، اما عوامل دیگری موجب شده که این خودروی شهری در کلاس خود به عنوان بدترین گزینه شناخته شود. لرزش، توان کم موتور سه سیلندر و هندلینگ ضعیف از جمله نقاط ضعف آن است. همچنین از نظر نشریه کانسومر ریپورت این مدل به لحاظ کیفیت و اطمینان در رتبه پایینی قرار دارد.

11- مازراتی گیبلی

هزینه بالای نگهداری از این خودرو یکی از نقاط ضعف آن است. با مبلغی که صرف خرید این خودرو می‎شود، خودروهایی به مراتب بهتر می‌توان خرید. بر اساس گزارش نشریه کانسور ریپورت، در میان خودروهای لوکس، رتبه 17 را از 17 خودرو به خود اختصاص داده است. بر اساس رتبه‌بندی سی‌آر هم، از نظر اطمینان، در جایگاه بالایی قرار ندارد.

10- جیپ رانگلر جی‌کی

این خودررو از نظر امتیازات قابلیت اطمینان شرایط خوبی ندارد.

9- فورد تائوروس

این خودرو از لحاظ عملکرد رتبه بالایی دارد اما از نقاط ضعف آن به کوچک بودن اتاق می‌توان اشاره کرد. هر دو نشریه کانسومر ریپورت و جی‌دی‌پاور از لحاظ اطمینان از امتیاز پاینی برخوردار است.

8- فورد فیستا

خودرویی کم‌مصرف اما مدت‌هاست که طراحی آن هیچ تغییری نکرده است. بر اساس نظرسنجی‌های جی‌دی‌پاور و سی‌آر از لحاظ اطمینان امتیاز بالایی ندارد.

7- فورد فوکوس

قدرت پایین موتورهای پایه، عملکرد خشن سیستم انتقال قدرت اتوماتیک، فضای کم صندلی‎های ردیف دوم و کمبود امکانات و تجهیزات ایمنی مدرن از نقاظ ضعف این مدل محسوب می‌شود. این مدل هم از لحاظ اطمینان از رتبه پایینی برخوردار است.

6- فیات 500X

این خودرو رتبه 35 از 100 را در رتبه‌بندی نشریه کانسومر ریپورت به خود اختصاص داده است. از نظر دوام و مقاومت هم این خودرو در رتبه بسیار پایینی قرار دارد.

5- فیات 500L

بر اساس گزارش‌های کانسومر ریپورت این مدل در فهرست بدترین خودروها قرار گرفته است. همچنین از دیدگاه سی‌ار رتبه پایینی به لحاظ اطمینان دارد

4- فیات 500

بر اساس گزارش‌های کانسومر ریپورت این مدل در مقایسه با سایر مدل‌های فیات در بالاترین رتبه قرار دارد اما با این حال رتبه 45 از 100 را کسب کرده است. اتاق داخل این اتومبیل کوچک‌ است و رانندگی با آن برای رانندگان در مقایسه با سایر مدل‌ها سخت‌تر است. به لحاظ اطمینان هم، این مدل رتبه بالایی را به خود اختصاص نداده است.

3- دوج جورنی

این مدل در مقایسه با خودروهای مدل بالاتر فاقد بسیاری از ویژگی‌های کلیدی و مهم است. بر اساس نشریه کانسومر ریپورت به لحاظ اطمینان و بر اساس گزارش‌های جی‎دی‌پاور به لحاظ کیفیت در زمره خودروهای ضعیف قرار دارد.

2- دوج گرند کاراوان

تولید این مدل قرار بود در سال گذشته با ورود کرایسلر پسیفیکا به بازار متوقف شود، اما همچنان به عنوان بهترین مدل این برند در بازار باقی ماند. با این حال بر اساس گزارش‌های نشریه کانسومر ریپورت و جی‌دی‌پاور، به لحاظ ایمنی این خودرو رتبه بالایی ندارد.

1- اکورا آی‌ال‌ایکس

این خودروی ساخت کشور ژاپن، اگرچه خودروی خوبی است اما به اندازه کافی برای رانندگان سرگرم‌کننده نیست. بر اساس گزارش‌های کانسومر ریپورت پایین‌تر از استاندارد معمول قرار دارد و به لحاظ قابل اعتماد بودن هم در هر دو نظرسنجی جی‌دی‌پاور و سی‌آر ضعیف معرفی شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    دوج جورنی مشکل نداره که