کد مطلب: ۵۸۸۲۷۸

معرفی بهترین هتل‌های تهران از نظر مردم ۱۴۰۰

معرفی بهترین هتل‌های تهران از نظر مردم ۱۴۰۰

بهترین هتل‌های تهران از جمله هتل اسپیناس پالاس، هتل هما، هتل استقلال، هتل اوین، هتل اسپیناس و… است.

شهر تهران به عنوان دومین شهر بزرگ خاورمیانه، یک شهر جهانی در ایران بوده که سالیان سال است، لقب پایتخت را یدک می‌کشد. الحق که سزاوار این لقب نیز هست؛ شهری که مردمان خونگرمی دارد و پُر است از پارک‌ها، رستوران‌ها، موزه‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری بی‌نظیر.

ما در این مقاله به بررسی هتل‌های تهران می‌پردازیم. هتل‌هایی که اگر امکانات و خدمات آن‌ها را بدانید سرتان سوت می‌کشد. در ادامه با ما باشید تا این هتل‌های جذاب را به شما معرفی کنیم.

قیمت هتل در تهران

طیف وسیعی از هتل‌ها با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوت در تهران وجود دارد که شما می‌توانید مطابق با سلیقه و توانایی مالی خود، همچنین با توجه به اهدافتان از این سفر، یکی از آن‌ها را برگزینید. شروع قیمت هتل ‌های چهار ستاره تهران از شبی دویست هزار تومان آغاز می‌شود و تا شبی هشتصد هزار تومان می‌رسد.

همچنین قیمت هتل‌های پنج ستاره تهران از شبی سیصد و نود هزار تومان آغاز و لوکس‌ترین هتل تهران، یعنی هتل اسپیناس پالاس، برای یک شب اقامت یک میلیون و دویست تومان از مسافران دریافت می‌کند.

رزرو ارزان هتل های تهران

برای رزرو ارزان هتل‌های تهران باید به دنبال وبسایت‌هایی باشید که تضمین قیمت می‌دهند. هتل‌های سه ستاره و دو ستاره تهران، معمولاً قیمت‌های مناسبی دارند و جزو ارزان‌ترین هتل های ایران محسوب می‌شوند. از قلم نیفتد که این هتل‌ها امکانات و خدمات مطلوبی دارند.

هتل اسپیناس پالاس تهران

نمای بیرون هتل اسپیناس پالاس تهران

از جمله هتل‌های لوکس تهران ، هتل اسپیناس پالاس بوده که پاتوق گردشگران، بازیگران و افراد معروف دنیاست. این هتل که در سال ۱۳۹۴ افتتاح گردید، دارای مساحتی حدود بیست هکتار است. یکی از منحصربه‌فردترین ویژگی‌های هتل اسپیناس پالاس تهران، چشم‌انداز آن به دره فرحزاد است. همچنین باید گفت هتل اسپیناس پالاس چندین رستوران بین‌المللی با غذاهای خاص دارد. این رستوران‌ها شامل رستوران فرانسوی با غذاهای خوشمزه دریایی، رستوران تایلندی و… است.

هر تصوری از امکانات و خدمات رفاهی دارید، از ذهنتان پاک کنید؛ هتل اسپیناس ‌پالاس حد و مرز امکانات و خدمات را در ذهن شما جابه‌جا می‌کند. آرایشگاه اختصاصی برای بانوان و آقایان، سالن حرفه‌ای بدن‌سازی، سالن ماساژ، صندوق امانات، آسانسور، استخر بسیار مدرن و پارکینگ، تنها بخشی از این امکانات و خدمات فوق‌العاده هستند.

ساختمان مجلل هتل اسپیناس پالاس در ۲۰ طبقه بنا شده و دارای ۴۰۰ واحد اقامتی لوکس و مدرن است. در همه اتاق‌های این هتل زیبا، تجهیزاتی مانند تلویزیون، تهویه مطبوع، یخچال، دستشویی، حمام، اینترنت رایگان، ماهواره، پاورسوئیچ، سیستم اعلام حریق و سیستم کنترل دما موجود است. ناگفته نماند هتل اسپیناس پالاس تهران دارای ۱۴ سالن همایش بوده که به ظرفیت ۱۵۰۰ نفر است.

هتل اسپیناس پالاس تهران در موقعیت مکانی بسیار خوبی واقع شده است. به همین دلیل با سایر مکان‌های تفریحی و دیدنی تهران فاصله کمی دارد. برای مثال فاصله هتل اسپیناس پالاس تا پارک ملت فقط ۴ دقیقه، تا برج آزادی تهران ۱۹ دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد ۲۱ دقیقه، تا موزه آثار طبیعت و حیات وحش ایران ۳۳ دقیقه، تا کاخ گلستان ۳۷ دقیقه و تا نمایشگاه بین‌المللی تهران ۱۲ دقیقه با خودرو است.

هتل اسپیناس تهران

نمای بیرون هتل اسپیناس تهران در شب

هرچه در مورد این هتل بین‌المللی بگوییم، اغراق نکردیم. هتلی که اولین کلنگ ساخت آن به سال ۱۳۸۰ بازمی‌گردد و نسبت به سایر هتل‌های ۵ ستاره، قدیمی‌تر بوده یا به‌قول‌معروف سرد و گرم روزگار چشیده است. هتل ۵ ستاره اسپیناس در ۱۸ طبقه و در زمینی به مساحت ۲۴۰۰۰ مترمربع احداث گردیده است.

هتل اسپیناس تهران، اتاق‌ها و سوئیت‌های بسیار زیبایی دارد. تجهیزات فوق‌العاده این اتاق‌ها شامل میز کار جادار، تلویزیون ۴۵ اینچی، صندوق امانات، مینی بار، سرویس چای و قهوه رایگان است. سوئیت اسپیناس که بزرگترین واحد اقامتی این هتل است، ۱۴۰ مترمربع متراژ دارد. امکانات ویژه این هتل شامل دو حمام، وان و جکوزی، آشپزخانه، دو تلویزیون ۴۲ و ۵۵ اینچی و میز غذاخوری ۶ نفره بسیار لوکس است.

علاوه بر واحدهای اقامتی جذاب و مدرن، چندین سالن مجهز برای برگزاری همایش‌ها، سمینارها و قرارهای کاری در هتل اسپیناس تهران وجود دارد. این سالن‌ها شامل سالن خلیج فارس، سالن پاسارگاد، اتاق پاسارگاد، اتاق رستوران مدیترانه، اتاق اسپیناس و سالن لوشاتو است. از همه این‌ها که بگذریم باید اشاره داشته باشیم که هتل اسپیناس تهران دارای رستوران سنتی و بین‌المللی و یک کافی شاپ با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و شیرینی‌های خوشمزه است.

همچنین جالب است بدانید هتل اسپیناس در قسمت امکانات ورزشی بسیار عالی درخشیده و دارای سونای خشک و بخار، جکوزی، سالن ماساژ، استخر، باشگاه بدن‌سازی، سالن بیلیارد و تجهیزات کاردیو است. یکی دیگر از نکات مثبت هتل اسپیناس تهران، مشرف بودن به خیابان ولیعصر است. این خیابان زیباترین خیابان تهران بوده و مکان مناسبی برای پیاده‌روی است. همچنین هتل اسپیناس به موزه هنرهای معاصر، تئاتر شهر، سینما استقلال، آفریقا، قدس، فلسطین، پارک دانشجو و پارک لاله بسیار نزدیک است.

هتل استقلال تهران

برای رزرو هتل در تهران یکی از مناسب‌ترین و بهترین اقامتگاه‌ها هتل استقلال است. هتلی که قدمت آن به بیش از ۵۵ سال بازمی‌گردد و روزگاری به نام هتل رویال هیلتون شناخته می‌شد. هتل استقلال تهران در سال ۱۳۴۱ توسط محمد رضا شاه پهلوی افتتاح گردید و در زمان خود بلندترین ساختمان ایران نام گرفت. امروزه هتل استقلال تهران جزو هتل های ۵ ستاره این شهر بوده و دارای ۵۰۴ اتاق و ۴۸ سوئیت است. طراحی هر کدام از این اتاق‌ها بسیار عالی انجام شده و امکانات داخلی آن‌ها نظیر صندوق امانات شخصی، تلفن، مینی بار، اینترنت، کانال‌های ماهواره، تلویزیون و خدمات ۲۴ ساعته روم سرویس است. برخی از این اتاق‌ها چشم‌اندازی رو به رشته کوه‌های البرز داشته و باقی آن‌ها به سمت شهر تهران است.

جالب است بدانید هتل استقلال تهران به غیر از امکانات اقامتی دارای امکانات غیر اقامتی مانند سالن‌هایی متنوع برای برگزاری همایش‌ها، سمینارها و مراسم‌های مختلف است. همچنین این هتل مجلل چندین تالار زیبا برای برگزاری جشن‌های باشکوهی مانند عقد و عروسی دارد. از جمله امکانات ورزشی هتل استقلال تهران می‌توان به استخر، سونا، زمین تنیس و کلوپ ورزشی اشاره نمود. همه این امکانات ورزشی بسیار به‌روز و مدرن هستند که مسافران می‌توانند در طول اقامت خود از آن‌ها استفاده نمایند.

لازم به ذکر است که هتل استقلال تهران دارای ۳ رستوران و یک کافی شاپ بوده که به نام‌های رستوران رز، رستوران مطبخ، رستوران فصلی گیله‌وا و کافی شاپ لابی شناخته می‌شوند. در کافی شاپ هتل، علاوه بر سرو نوشیدنی‌های خوشمزه، می‌توانید افراد خانواده و دوستان خود را به گوش فرا دادن به اجرای زنده پیانو هم دعوت نمایید.

خدمات رفاهی این مجموعه بسیار رضایت بخش است؛ شعب بانک‌های مختلف مانند ملت و سینا، فروشگاه‌های فرش دستباف، عتیقه‌جات، طلا و جواهر، خدمات عکاسی و فیلم‌برداری، آرایشگاه مردانه، صرافی، پارکینگ بسیار بزرگ، خدمات تشریفاتی خودرو، دندانپزشکی، درمانگاه، گل فروشی، فروشگاه سوغات، فروشگاه کت و شلوار و سیگار برگ، فقط چند نمونه از این خدمات رفاهی ویژه است.

از همه جالب‌تر اینکه هتل استقلال تهران با مشرف بودن به خیابان ولیعصر و میدان تجریش یکی از محبوب‌ترین هتل های این شهر محسوب می‌شود. باید بدانید تله کابین توچال که یکی از طولانی‌ترین تله‌کابین‌های دنیاست، فقط ۱۰ دقیقه با هتل استقلال فاصله دارد.

هتل هما تهران

اگر قیمت هتل‌های تهران را جویا شوید، به طور حتم هتل هما را انتخاب می‌کنید؛ چون این هتل علاوه بر خدمات و امکانات فوق‌العاده، قیمت معقولانه‌ای دارد. هتل هما تهران در منطقه‌ای خوش آب و هوا به نام ونک واقع شده است. ساختمان این برج ۱۶ طبقه دارد که ۱۷۷ واحد اقامتی بسیار شیک را در خود گنجانده است.

هتل هما در قلب خیابان ولیعصر یکی از تاریخی‌ترین خیابان‌های ایران واقع شده و به امکانات گردشگری شهر تهران مشرف است. تجربه هتل هما در مهمانداری بسیار بالاست؛ چون در دهه ۵۰ شمسی ساخته شده است. در واقع هتل هما در سال ۱۳۵۲ با نام هتل شرایتون تهران تأسیس گردید. پس از انقلاب این نام تغییر یافت و امروزه همه هتل شرایتون قدیم را با نام هتل هما می‌شناسند.

در اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل هما احساس راحتی خواهید داشت؛ چراکه یکی از معروف‌ترین معماران دنیا به نام ولتون بکت معماری آن را برعهده داشته است. چشم‌انداز برخی از این اتاق‌ها رو به کوه‌های البرز بوده که بسیار دل‌انگیز و مقبول است. تجهیزات داخل این واحدهای اقامتی شامل کمد، رخت‌آویز، چایی ساز، میز تحریر، دراور، مبلمان، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، حمام به همراه دوش و وان، لوازم بهداشتی، تلویزیون در اتاق و سیستم گرمایش و سرمایش مناسب است.

از بحث واحدهای اقامتی هتل هما که فاصله بگیریم، باید به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های زیبای این هتل سری بزنیم. اگر دلتان هوای دهه ۵۰ شمسی را در کرده، حتماً از کافی شاپ هتل هما در طبقه همکف دیدن کنید. این کافه حال و هوای روزگار قدیم را دارد و هر آنچه که در این کافی شاپ می‌بینید اعم از معماری، پوسترهای روی دیوار و درهای شیشه‌ای، همه به سبک کلاسیک است.

باید اشاره داشته باشیم که هتل هما تهران دارای سه رستوران به نام‌های رستوران دلفین در فضای باز، رستوران هما کلاس و رستوران گلستان است. در این رستوران‌ها انواع غذاهای فرنگی، ایرانی، دریایی و فست فودی سرو می‌شود. با اقامت در هتل هما در قلب مراکز خرید تهران قرار دارید. یعنی با کمی پیاده‌روی می‌توانید فروشگاه‌های معتبری از کیف، کفش، پوشاک، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر را در اطراف خود ببینید.

هتل اوین تهران

از دیگر هتل‌های لوکس تهران ، می‌توان به هتل اوین اشاره نمود. هتلی که در سال ۱۳۴۸ فعالیت خود را آغاز نموده و برای بهبود خدمات و امکاناتش یک عملیات مفصل برای بازسازی آن در سال ۱۳۸۵ انجام شد. هتل اوین در اتوبان یادگار امام، تقاطع چمران جنوب قرار دارد. هتلی که دارای ۱۳۵ اتاق و ۱۵ سوئیت است. تمامی این اتاق‌ها دارای تخت‌های راحتی، تلویزیون، مبل، آباژور و پرده‌های بسیار زیبا هستند.

میهمانان هتل می‌توانند برای صرف غذا به رستوران‌های هتل اوین تهران سر بزنند. این رستوران‌ها به نام رستوران پردیس، رستوران آبشار، رستوران آشکده و رستوران چینی است. رستوران پردیس هتل اوین به صورت ۲۴ ساعته از میهمانان پذیرایی می‌کند و گنجایش آن برای ۱۳۰ نفر است. اگر به غذاهای لذیذ چینی علاقه‌مندید، حتما به رستوران چینی هتل اوین تهران سر بزنید. این رستوران از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعالیت دارد. اگر عاشق صرف غذا در محیط باز هستید، می‌بایست به رستوران آبشار هتل اوین که فضایی بسیار باصفا و دلپذیر دارد، بروید.

موقعیت مکانی هتل اوین سبب محبوبیت آن شده است. این هتل تا خیابان ولیعصر فقط ۵ کیلومتر، تا نمایشگاه بین‌المللی تهران ۵ کیلومتر، تا فرحزاد ۵ کیلومتر، تا برج میلاد فقط ۱۰ کیلومتر، تا پل طبیعت ۹ کیلومتر و تا بوستان آب و آتش تهران ۱۱ کیلومتر فاصله دارد.

هتل پرشین پلازا تهران

تعداد هتل های تهران کم نیست؛ اما تعداد هتل‌های مدرن و شیک که نوساز هم باشند، انگشت‌شمار است. هتل پرشین پلازا در سال ۱۳۹۷ در یکی از بهترین خیابان‌های تهران به نام خیابان سهروردی شمالی به بهره‌برداری رسید. حتماً در وهله اول از گچ‌بری‌های زیبا، تزئینات داخلی، لوسترهای شیک و کاغذدیواری‌های مدرن این هتل شگفت‌زده می‌شوید.

هتلی که دارای ۱۰۰ واحد اقامتی است. این واحدهای اقامتی به شکل اتاق‌های یک تخته، دو تخته دابل، دو تخته تویین، دو تخته دابل ویژه، دو تخته دابل ماه عسل، سه تخته کانکت، چهار تخته و سوئیت دو خوابه سه تخته به میهمانان ارائه می‌شود. تمامی این اتاق‌ها طراحی و دکوراسیون بسیار جذابی دارند و مجهز به صبحانه، کمد لباس، تلفن، بالکن، آب رایگان، چای ساز، آباژور، مبلمان، شبکه پخش فیلم، اینترنت، صندوق امانات و سیستم گرمایش و سرمایش هستند.

از امکانات عمومی این هتل می‌توان به اتاق چمدان، پارکینگ، دستگاه واکس کفش، مرکز خرید، فتوکپی، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، جکوزی، صرافی، نمازخانه، پله اضطراری، خدمات خانه داری، چای خانه سنتی، اتاق سیگار و لاندری اشاره نمود.

جمع‌بندی

هتل‌های تهران را در این متن به شما معرفی نمودیم؛ البته فهرستی از بهترین هتل ها را. برای رزرو هر کدام از این هتل‌های تهران می‌توانید به وب‌سایت‌های رزرو هتل مراجعه کنید و هتل مورد نظر خود را آنلاین رزرو کنید. یکی از این سایت‌های رزرو هتل، ایران هتل آنلاین ( https://www.iranhotelonline.com ) است که بیش از ۱۳ سال است در حال خدمت‌رسانی به مهمانان خود است. با ورود به این سایت علاوه بر رزرو آنلاین هتل و دیدن تصاویر و مشخصات هتل، می‌توانید از تخفیفات ویژه ایران هتل آنلاین استفاده کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.