خبر مهم:

کد مطلب: ۶۹۱۳۱۲

معرفی تنها هتل روی آب ایران!

معرفی تنها هتل روی آب ایران!

هر ساله مسافر و گردشگران زیادی به جزیره کیش سفر می‌کنند، چرا که مکان‌های گردشگری، طبیعی، فروشگاه‌ها و مکان‌های تفریحی خاص جزیره کیش، بی شمار است.

یکی از شهرهایی که در چهار فصل از سال توریست و گردشگران زیادی دارد، جزیره رویایی کیش در خلیج فارس است. هر ساله مسافر و گردشگران زیادی به این منطقه سفر می‌کنند، چرا که مکان‌های گردشگری، طبیعی، فروشگاه‌ها و مکان‌های تفریحی خاص جزیره کیش، بی شمار است.

جزیره کیش هتل‌های لوکس و جذابی دارد و هر یک می‌تواند مکانی برای تفریح و استراحت بسیار باکیفیتی باشد. جالب است بدانید تنها هتل روی آب ایران نیز در این جزیره قرار دارد که گزینه متفاوت و خاصی برای اقامت و حتی بازدید و گردش برای توریست‌ها خواهد بود. بنابراین اگر می‌خواهید با هتل ترنج کیش و نحوه رزرو هتل های کیش بیشتر آشنا شوید، توصیه می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

رزرو هتل‌های کیش چگونه است؟

برخلاف بسیاری از شهرهای ایران، توصیه می‌کنیم پیش از سفر به این جزیره خاص و باشکوه در دل خلیج فارس، حتما نحوه رزرو هتل های کیش را بیاموزید تا برنامه سفرتان با مشکل مواجه نشود. بنابراین ابتدا هتل‌ها، کیفیت و خدمات اقامتگاه‌های این جزیره را بررسی کنید و هر یک را با بودجه سفرتان بسنجید تا سفری لذت‌بخش تجربه کنید.

در دنیایی که روز‌به‌روز با پیشرفت تکنولوژی روبه‌رو هستیم، آگاهی از قیمت هتل های کیش و آشنایی با خدمات و کیفیت هتل‌ها کار پیچیده‌ و دشواری نیست. بنابراین شما می‌توانید با توجه به روز رفت و برگشت و هزینه‌ای که در نظر دارید، به سایت علی بابا مراجعه کنید و با اطلاعات دقیق هتل‌های کیش آشنا شوید.

در این صورت رزرو هتل های کیش نیمی از برنامه شما را کامل می‌کنید و خیال‌تان از سفر راحت خواهد بود. به یاد داشته باشید که گردش و تفریح‌های جزیره کیش بسیار متنوع و بی‌شمار است که برخی از این هتل‌ها، با امکانات به‌روز، بسیاری از تفریح‌ها را برای مسافران و توریست‌ها فراهم کرده‌اند تا سفر و تفریح در جزیره کیش برای مهمانان آسان‌تر و به‌یاد‌ماندنی‌تر شود.

هتل ترنج کیش، تنها هتل روی آب ایران!

احتمالا بارها ویدیوی کوتاهی از هتل‌های روی آب در مالدیو، لندن، هند، فرانسه یا تایلند را در شبکه‌های مجازی دیده‌اید و در دل آرزو کرده‌اید که ای کاش می‌توانستم روزی در هتلی روی آب اقامت کنم. غافل از آن که در جنوب کشور خودمان، یعنی روی آب‌های سبز و آبی خلیج فارس، هتلی روی آب با دکوراسیون بسیار لوکس و رویایی وجود دارد که می‌تواند ما را به آرزویمان برساند.
7 1
تصور کنید در یک اتاق بزرگ، شبیه به یک کلبه خاص و لوکس در وسط آب‌های سبز و آبی خلیج فارس نشسته‌اید. نسیمی از دریا به صورتتان می‌خورد و شما موج آرام دریا را تماشا می‌کنید. خورشید نارنجی به میانه‌ آسمان آمده و نوید غروبی آرامش‌بخش و دل‌انگیز را می‌دهد که هرگز غروبی به این زیبایی در زندگیتان تماشا نکرده‌اید. زمین اتاق‌تان شیشه‌ای است و زیر پایتان ماهی‌های رنگارنگ را می‌بینید که شنا می‌کنند و انگار شما روی آب راه می‌روید. نه، اشتباه نکنید، این یک خواب یا رویا نیست! این دقیقا نمایی از اقامت در هتل ترنج کیش، تنها هتل روی آب ایران است.

هتل پنج ستاره ترنج کیش ، مجموعه‌ بزرگ گردشگری در شمال غربی جزیره کیش، واقع در خلیج فارس است که ۱۰۰ سوئیت لوکس، با طراحی چشمگیر و خاص دارد. هتل ترنج کیش، یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین هتل‌های این جزیره، ایران و حتی خاورمیانه است. این هتل همیشه در لیست پنج هتل برتر کیش و ایران قرار دارد و انتخاب خاطره‌انگیز برای گردشگران و توریست‌های سخت‌پسند خواهد بود. هتل ترنج کیش به دو بخش اتاق‌‌های روی آب و اتاق‌های ساحلی تقسیم می‌شود که هر یک امکانات خاص و رویایی دارد.
کف اتاق‌های روی آب هتل ترنج کیش، شیشه‌ای است و شما می‌توانید راه رفتن روی آب نیلگون خلیج فارس را تجربه کنید و در هر ساعت از شبانه روز، حرکت و رقص ماهی‌ها را زیر پایتان ببینید. این همان سفر رویایی خواهد بود که همیشه در شبکه‌های مجازی تماشا می‌کردید و آرزویش را داشتید.

این مطلب را هم بخوانید: یک روز از زندگی تور لیدر استانبول

بهتر است بدانید که ساخت این مجموعه سازگار با محیط‌ زیست جزیره کیش بوده است. بنابراین در پروژه ساخت و تولید این هتل، آسیبی به دریا و موجودات آبزی وارد نشده است. همچنین این هتل با ساخت دو جزیره مصنوعی، باعث جذب پرندگان مهاجر و حفظ طبیعت جزیره شده است.

6 4

امکانات هتل ترنج کیش چگونه است؟

هتل ترنج کیش، یک هتل پنج ستاره است. بنابراین امکاناتی که یک هتل پنج ستاره در اختیار مسافران و گردشگران قرار می‌دهد، بسیار قابل توجه است. این هتل شامل رستوران لوکس و باکیفیت، سفره‌خانه سنتی، کافی شاپ، سالن کنفرانس، مجموعه ورزشی، اتاق بازی، مجموعه آبی، سالن کنفرانس و سرویس رفت و برگشت به جاهای دیدنی کیش است.

علاوه‌ بر این، خدماتی همچون بوفه صبحانه، ناهار، مینی بار، والیبال ساحلی، سرویس به مرکز خرید و سرویس رفت و برگشت به فرودگاه برای مسافران این هتل رایگان خواهد بود. این مجموعه شامل رستوران کافه گلف، سالن اسپا، سالن ماساژ، کلوپ تفریحات دریایی، سالن بیلیارد، دوچرخه سواری، غرفه عکاسی، خدمات گردشگری در جزیره کیش، استخر، سونای بخار، وان در بالکن سوئیت، خدمات خشک‌شویی، استراحتگاه و خدمات اجاره خودروهای لوکس است. هر یک از این امکانات هتل ترنج کیش کیفیت بسیار بالایی دارند و خاطره سفر شما را لذت‌بخش می‌کنند.

قیمت هتل ترنج کیش چگونه است؟

حدود صد اتاق در مجموعه گردشگری هتل پنج ستاره ترنج کیش احداث شده که هر یک امکانات قابل توجه و ویژه‌ای دارند. برخی از اتاق‌های هتل ترنج کیش روی آب، برخی روی ساحل، برخی با منظره دریا و برخی با منظره غروب تماشایی جزیره کیش طراحی شده‌اند. بنابراین قیمت رزرو و اقامت هر سوئیت متفاوت خواهد بود. با این حال به طور میانگین، قیمت اقامت در هتل ترنج کیش از شبی ۷ میلیون تومان آغاز می‌شود. همچنین این میزان هزینه همراه با خورد و خوراک و امکانات رایگان این هتل است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.