کد مطلب: ۷۱۱۲۶۲

معرفی مکان‌هایی برای سفر به مدت نامعلوم

معرفی مکان‌هایی برای سفر به مدت نامعلوم

معمولاً جزیره‌ها و مردمانشان آرامش خاصی دارند که وصف‌ناپذیر است و گاهی انگار آدم را دعوت به ماندن می‌کنند. اگر به دنبال آرامش و دوری از شلوغی شهرها هستید، سفر به جزیره‌های تایلند در تور پوکت بهترین گزینه برای شماست.

تابه‌حال به جزیره‌ای سفرکرده‌اید که این‌قدر به شما خوش گذشته باشد که وسوسه شوید آنجا بمانید با خودتان بگویید همیشه دلم می‌خواست چنین جایی زندگی کنم یا به دوستانتان به شوخی بگویید: «من دیگر همین‌جا می‌مانم، شما برگردید.» به‌خصوص اگر در تور اسپانیا سری به جزیره مالورکا زده باشید، یا از غواصی در جزایر سیمیلان در تور پوکت لذت برده باشید، کاملاً متوجه منظورم می‌شوید.

معمولاً جزیره‌ها و مردمانشان آرامش خاصی دارند که وصف‌ناپذیر است و گاهی انگار آدم را دعوت به ماندن می‌کنند. اگر به دنبال آرامش و دوری از شلوغی شهرها هستید، سفر به جزیره‌های تایلند در تور پوکت بهترین گزینه برای شماست.

در کنار آرامش، هر جزیره‌ای ویژگی‌ها و زیبایی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را برای گردشگران خاصی محبوب می‌کند، مثلاً اگر اهل موزیک و شب‌نشینی باشید در تور اسپانیا ، عاشق ایبیزا می‌شوید و اگر علاقه‌مند به کوهنوردی باشید، در تور اسپانیای آژانس هواپیمایی ستاره ونک بازدید از جزیره تنریف را ترجیح خواهید داد.

امروز می‌خواهیم به جزایری در سرتاسر دنیا سفر کنیم که دل بسیاری از گردشگران را برده و بسیاری از مردم دنیا آن‌ها را برای اقامت برمی‌گزینند، با ما همراه باشید:

سیسیل، ایتالیا

سیسیل گزینه‌ای عالی برای کسانی است که از غذاهای خوشمزه، معماری خیره‌کننده و آب‌وهوای عالی لذت می‌برند. به‌خصوص برای طرفداران غذا جای جذابی است. مردم خونگرم و مهمان‌نوازی دارد و اگر دوستان محلی پیدا کنید، می‌توانید بهترین غذاها و شیرینی‌های سنتی را امتحان کنید.

تئاترهای باستانی، کلیساهای جامع، میدان‌ها، رستوران‌ها، شراب سازی‌ها و مناظر دیدنی آن کافی است که برای رفتن به این جزیره و ماندن در آن وسوسه شوید. ناگفته نماند که هزینه زندگی در سیسیل نسبت به بسیاری جزایر دیگر اروپا و آمریکا خیلی کمتر است و خرید ملک و اجاره آپارتمان نیز در آن مقرون‌به‌صرفه است. مخارج زندگی در سیسیل بین ۱۰۰۰ تا ۲۵۰۰ یورو است و از آن نقاطی است که بسیاری از توریست‌ها بعد از دیدنش آن‌قدر به آن علاقه‌مند می‌شوند که برای دراز مدت در آن می‌مانند.

مالورکا، اسپانیا

مالورکا، بزرگ‌ترین جزیره بالئاریک اسپانیا، به خاطر سواحل غرق آفتاب، خلیج‌های آبی پر از قایق‌، قله‌های سنگ آهکی و حال‌وهوای پرجنب‌وجوشش یکی از دیدنی‌ترین نقاط مدیترانه‌ای در تور اسپانیا است. استراحت در ساحل، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در مسیرهای زیبای صخره‌‌ای، ورزش‌های آبی مختلف یا گلف بازی کردن از فعالیت‌های جذابی است که می‌توانید در مالورکا انجام بدهید. مالورکا همچنین مقصد مناسبی برای خانواده‌ها است که در تور اسپانیا می‌توانید اطلاعات دقیق‌تری راجع به آن کسب کنید.

97 2

شکل ۱: دهکده ای قدیمی در ساحل مایورکا

هزینه زندگی در این جزیره نسبت به بسیاری از شهرهای دیگر اروپایی کمتر است، مخارج زندگی در مالورکا از ۲۵۰۰ دلار در ماه بسته به سبک زندگی آغاز می‌شود همین آن را به جزیره مناسبی برای اقامت و زندگی تبدیل کرده است؛ اما نگفته نماند که خانه‌های در دل صخره‌های مشرف به مدیترانه‌اش می‌توانند تا ۲۰ میلیون دلار قیمت داشته باشند.

بالی، اندونزی

بالی، جزیره معروف خدایان، احاطه‌شده با آب‌های فیروزه‌ای، یکی از پربازدیدترین مکان‌های اندونزی است. بالی با سواحل بسیار زیاد و با رشته‌کوه‌های سرسبز در مرکزش، بسیاری از علاقه‌مندان ‌به زندگی گرمسیری را سالانه به خود جذب می‌کند. بالی در دل دریا، مملو از جنگل‌ها، تراس‌های برنج سرسبز، دامنه‌های آتش‌فشانی، فرهنگ غنی و خاصش «بهشت روی زمین» است. اگر اهل یوگا باشید که بالی مقصد محبوب شما برای سفر و یا اقامت خواهد بود. یک زوج با ۱۹۰۰ دلار می‌توانند در اکثر جاهای بالی به‌خوبی زندگی کنند.

پوکت، تایلند

پوکت بزرگ‌ترین جزیره تایلند است که در دریای آندامان در جنوب تایلند واقع‌شده است و عمدتاً کوهستانی است. اگر کوه‌های پوشیده از جنگل، سواحل ماسه‌ای سفید، درختان نخل، رستوران‌های باکیفیت، زمین‌های گلف قهرمانی، جاذبه‌های گردشگری خارق‌العاده و بیش از ۳۰ ساحل معروف بین‌المللی زیبا به نظرتان جذاب می‌رسد شک نکنید که تور پوکت برای شما مناسب است.

98 1

شکل ۲: فانوس های کاغذی در تعطیلات سال نو چینی در جزیره پنانگ، جورج تاون، مالزی.

تور پوکت و سفر به این مکان دیدنی که مقصد مطلوبی برای بسیاری از گردشگران‌ از سراسر جهان است یکی از جذاب‌ترین تورهای آژانس ستاره ونک بشمار می‌رود. در کنار زیبایی‌های خیره‌کننده، با توجه به قیمت‌های مناسب و تسهیلات رفاهی، آموزشی و درمانی که دارد برای زندگی و ماندگار شدن هم گزینه مناسبی است. حدود مخارج لازم ماهیانه برای زندگی در پوکت بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلار است.

کرت، یونان

کرت، بزرگ‌ترین جزیره یونان و هشتاد و هشتمین جزیره بزرگ جهان، یک انتخاب ایده‌آل برای هر کسی است که می‌خواهد زندگی در جزیره یونان را تجربه کند. در کرت می‌توانید علاوه بر تحسین بقایای تمدن‌های درخشان از سواحل باشکوه، مناظر کوهستانی چشمگیر، دره‌های حاصلخیز و دره‌های شیب‌دار دیدن کنید. در میخانه‌های ساحلی لبی تر کرده و از غذاهای غنی منطقه لذت ببرید.

اگر بعد از گردشگری در کرت حس کردید اینجا همان مقصدی است که می‌خواهید در آن ماندگار بشوید بدانید که به خاطر بزرگی‌اش، گزینه‌های اقامتی متنوعی دارد و یک زوج می‌توانند با حداقل ۱۸۰۰ دلار در ماه به‌راحتی در اینجا زندگی کنند.

پنانگ، مالزی

جزیره پنانگ، در سواحل مالزی، برای چندین دهه یکی از محبوب‌ترین مقاصد سفر و اقامت به‌شمار می‌رود. لونلی پلنت (Lonely Planet) پنانگ را به‌عنوان بهترین مقصد برای غذاهای خوشمزه در جهان معرفی کرده است. به‌علاوه موقعیت جغرافیایی آن در آسیای جنوب شرقی، سفر به مکان‌هایی مانند بالی، تایلند، ویتنام و کامبوج را آسان می‌کند. پروژه‌های مسکونی بزرگی اخیراً در آن توسعه‌یافته‌اند و یک زوج می‌توانند با بودجه ماهانه حدود ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار در پنانگ یک زندگی لوکس داشته باشند.

کو سامویی، تایلند

سامویی دومین جزیره بزرگ تایلند پس از پوکت است و جالب است بدانید که حتی از پوکت معروف‌تر است. اگر در تور پوکت شرکت می‌کنید، برای دیدن سواحل معروف جهانی، جنگل‌های وسیع مملو از پرندگان، پروانه‌ها و میمون‌های عجیب‌وغریب، آبشارهای باشکوه و چشم‌اندازهای عالی برای تماشای غروب‌های دیدنی خورشید بر فراز خلیج تایلند حتماً از سامویی هم بازدید کنید.

99 2

شکل ۳: قایق ماهیگیری سنتی در ساحل، تایلند.

سامویی، مجمع‌الجزایری متشکل از ۸۰ جزیره کوچک‌تر است که با دریای شفاف و نیلگونش برای کایاک سواری، قایقرانی و قایق‌سواری بی‌نظیر است، همچنین بهشت گلف بازان است. این جزیره برای هرکسی که به دنبال زندگی آرام و رؤیایی در کنار دریا است، مقصدی عالی برای گردشگری و زندگی است. شما می‌توانید با بودجه‌ای بین ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار در ماه اینجا به‌خوبی زندگی کنید. دیدن آن را در پکیج تور پوکت + سامویی از دست ندهید.

گرن کاناریا، اسپانیا

گرن کاناریا دومین جزیره پرجمعیت مجمع‌الجزایر قناری، در اقیانوس اطلس و در سواحل غربی آفریقا قرار دارد و با هواپیما حدود دو ساعت ونیم با مادرید فاصله دارد که در تور اسپانیا می‌توانید از آن دیدن کنید. شاید باورتان نشود که این جزیره در سال ۲۰۲۲ در صدر لیست معروف مجله نومد (Nomad) به‌عنوان بهترین جای اسپانیا برای زندگی بالاتر از بارسلونا قرار گرفته و پس‌ازآن جزایر تنریف و فوئرتونتورا قرار دارند.

این سه جزیره برتر اسپانیا به دلیل آب‌وهوای گرمشان در تمام طول سال برای سفر و زندگی همیشه محبوب هستند.« لاس پالماس» مرکز گرن کاناریا ازآنجاهایی است که بسیاری اول برای گردش به آن می‌روند ولی بعد در آن ماندگار می‌شوند چون در کنار زیبایی، هزینه زندگی در لاس پالماس هم مناسب است و چیزی در حدود ۱۳۰۰ یورو در ماه برای هر نفر است. مسافران تور اسپانیا می‌توانند با بازدید از این شهرها خودشان قضاوت کنند که آیا «گرن کاناریا» واقعاً بهتر از بارسلوناست؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.