کد مطلب: ۴۴۹۶۹۶

معرفی و دانلود فیلم‌های در حال اکران آنلاین سینما در آپ مدیا

معرفی و دانلود فیلم‌های در حال اکران آنلاین سینما در آپ مدیا

در این وضعیت که خانه‌نشین هستیم و فیلم‌های کمتری تولید می‌شود اکران آنلاین می‌تواند نقش مهمی را در تولید فیلم‌های ایرانی ایفا کند. وب‌سایت دانلود فیلم آپ‌ مدیا، یکی از سایت‌های به روز در پخش دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی است.

این روزها که سینمای ایران روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد، خبری از اکران فیلم‌های جدیدی در سینما نیست و می‌توان گفت در چند سال اخیر سوت و کور‌ترین سینماها را در سراسر کشور داشتیم.

با ورود ویروس کرونا در سراسر جهان سینماها نیز تعطیل شد و فیلم‌های زیادی در آستانه اکران مجبور به صبر تا زمان دیگری برای اکران شدند. بی‌شک این ضرر بزرگی به تهیه کنندگان عوامل و سینماها کرده است ، مردم نیز دلتنگ دوباره سینماها هستند.

در کشور ما که در سال قبل فیلم‌های پرفروش زیادی روی پرده سینما رفت از فیلم مطرب که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد گرفته تا رحمان ۱۴۰۰ که تنها چند هفته دوام آورد و به حالت توقیف درآمد. فیلم‌های دیگری مانند متری شش و نیم، تگزاس ۲ و شبی که ماه کامل شد را نیز می‌توان نام برد.

می‌توان گفت سال ۹۸ سینمای ایران با پیشرفت چشم‌گیری مواجه بود و آثار بسیار قدرتمندی را پشت سرگذراند. حضور این بیماری باعث شد تا فیلم‌های زیادی در مرحله پیش‌تولید بمانند. می‌توان حدس زد که امسال سال خوبی را سینماها نخواهند داشت اما یکی از ایده‌هایی که انجام گرفت حضور فیلم‌ها در پرده اکران آنلاین سینما بود که شاید فرقی با تماشای فیلم در شبکه نمایش خانگی نکند.

IMG 20200513 110832

اکران آنلاین سینما

واژه اکران آنلاین سینما تناقض دارد چراکه سینما یعنی حضور و دیدن فیلم روی پرده با جمعی از مردم که شور و هیجان را به مخاطب القا می‌کند.

اکران آنلاین سینما یعنی مرحله نمایش خانگی، با این تفاوت که دیگر نیازی نیست منتظر زمان پخش فیلم باشید، خرید بلیط واژه خوبی برای اکران آنلاین نیست و می‌توان گفت بهتر بود دانلود قانونی را جایگزین می‌کرد. با این وجود در این اوضاع اکران آنلاین سینما باعث شده تا بتوانیم فیلم‌های جدیدی را ببینیم با حال و هوای نمایش خانگی و با خرید بلیط.

اکران آنلاین تنها در دو سایت فیلیمو و نماوا شروع به اکران کرده است و تهیه کنندگان این آثار با این دو وب‌سایت قرارداد دارند که می‌توان پس از خرید بلیط شش ساعت مهلت داشت تا فیلم خود را به صورت آنلاین ببینید.

یکی از مشکلاتی که مطمئنا در شروع این فرآیند اکران خطر بزرگی برای عوامل فیلم بود ترس از پخش غیر قانونی فیلم‌ها در فضای مجازی است که خوشبختانه درصد خیلی کمی از این رفتارها را دیدیم.

در ادامه به بررسی فیلم‌های در حال اکران آنلاین سینما می‌پردازیم.

IMG 20200513 111055

فیلم خروج

خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا اولین فیلم اکران آنلاین بود که مورد استقبال زیادی قرار گرفت. نقش اصلی این فیلم را فرامرز قریبیان ایفا می‌کند که داستان ورود یک آب شور به زمین‌های کشاورزی توسط شرکت سهامی آب است که باعث می‌شود مردم روستا برای گرفتن حق خود به نزد رئیس‌جمهور بروند اما مشکلاتی آنها را تهدید می‌کند.

فیلم خروج در جشنواره‌های سیمرغ جوایز زیادی را در عوامل مختلف کسب کرده است. این فیلم هنوز قابلیت دانلود کردن را فراهم نکرده است اما برای خرید و دانلود فیلم خروج به وب سایت آپ مدیا مراجعه و از آنجا به لینک‌های قانونی دسترسی پیدا کنید.

فیلم طلا

طلا فیلمی به کارگردانی پرویز شهبازی که تهیه کنندگی آن را رامبد جوان نیز برعهده داشته، این فیلم در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۹۹ به اکران در آمد. از بازیگران این فیلم می‌توان به هومن سیدی ، نگار جواهریان، طناز طباطبایی و مهرداد صدیقیان اشاره کرد که نقش این چهار جوان است که هر کدام مشکلاتی در زندگی خود دارند و هر کدام می‌خواهند خود را اثبات کنند.

فیلم طلا را می‌توانید از سایت‌های معتبر دانلود فیلم و یا وب‌سایت آپ مدیا، نماوا و فیلمیو مشاهده کنید.

IMG 20200513 111325

اکران آنلاین فیلم‌های خارجی

متاسفانه اکران آنلاین فیلم‌های خارجی در ایران انجام نمی‌شود و برای دیدن فیلم‌های خارجی باید منتظر ماند تا فیلم وارد مرحله پخش شود. برای دانلود فیلم خارجی می‌توانید از سایت آپ مدیا اقدام کنید.

در پایان باید گفت اکران آنلاین سینما کمک زیادی به سینما نخواهد کرد اما در این وضعیت که خانه‌نشین هستیم و فیلم‌های کمتری تولید می‌شود اکران آنلاین می‌تواند نقش مهمی را در تولید فیلم‌های ایرانی ایفا کند. وب‌سایت دانلود فیلم آپ‌ مدیا، یکی از سایت‌های به روز در پخش دانلود فیلم و سریال‌های ایرانی و خارجی است که می‌تواند آخرین اخبار و تاریخ پخش فیلم‌های در حال اکران آنلاین سینما را در اختیار شما قرار دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    لطفا فیلم های خوب رو بزارین اکران مثلا طلا خوب بود ولی خروج رو نه نگاه کردم نه میکنم الان چرا جهان با من برقص رو اکران ماشینی کردین ولی اینترنتی نه؟ خب شاید بعضیا ماشین ندارن خببب وااالا