خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۵۸۴۰

ممنوعیت استفاده از خودروهای خارجی برای مدیران!

ممنوعیت استفاده از خودروهای خارجی برای مدیران!

مدیران و اعضای هیات مدیره در صندوق بازنشستگی کشور از این به بعد اجازه استفاده از خودروهای خارجی را ندارند و اگر خودرویی خریداری کرده‌اند باید سریع‌تر آن را بفروشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، براساس ابلاغیه جدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، مدیران از این به بعد اجازه استفاده از خودروهای خارجی را نداشته و فقط باید از خودروهای داخلی استفاده کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در ابلاغی به هلدینگ‌های تابعه این صندوق، استفاده مدیران عامل و اعضای هیات مدیره این هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه آنها از خودروهای خارجی را ممنوع اعلام کرد.

وی در ابلاغیه جدید صندوق بازنشستگی اعلام کرده است بازنشستگان راضی نیستند تا مدیران از اموال آنها خودروهای خارجی خریداری کرده و استفاده کنند.

نعمت‌الله ترکی در نامه‌ای به هلدینگ‌های تابعه این صندوق دستور داد تا ضمن ممنوع‌شدن استفاده از خودروهای خارجی برای مدیران عامل و اعضای هیات مدیره تمامی شرکت‌های تابعه، تدابیری اندیشیده شود تا نسبت به فروش خودروهای خارجی و استفاده از منابع حاصل شده در طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌ها اقدام شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نامه آورده است: تعدادی خودروی خارجی در طول ادوار گذشته در شرکت‌های ذیل صندوق بازنشستگی کشوری خریداری شده که ماهیت موضوع و علت خرید آن جای سوال دارد.

وی با طرح این سوال که «چگونه اجازه داده شده که با پول و اموال بازنشستگان، خودروی خارجی جهت استفاده مدیران خریداری شود؟» یادآور شده است: به طور یقین بازنشسته و زحمتکش کشور رضایت ندارد مدیری که امانتدار اموال آن است خودروی خارجی سوار شود. همواره رئیس جمهور و مقام عالی وزارت بر اهتمام نسبت به رویکرد عدالت محوری دولت مردمی تاکید داشته‌اند، بنابراین صندوق بازنشستگی کشوری درباره عملیاتی کردن اهداف دولت باید همواره پیشقدم باشد.

ترکی در ادامه این نامه تاکید کرده است: به تمامی شرکت‌ها ابلاغ شده است که استفاده از خودرو خارجی توسط مدیرعامل و سایر اعضای هیات مدیره ممنوع و در صورت مشاهده برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در این نامه خطاب به مدیران هلدینگ‌های این صندوق با بیان اینکه «مدیران ملزم به استفاده از خودرو تولید داخل هستند» آورده است: تدبیر و اقدام لازم درباره فروش خودروهای خارجی با رعایت همه تشریفات قانونی برای استفاده از منابع حاصل از فروش آن در طرح‌های سرمایه‌گذاری شرکت‌ها بررسی و اقدام لازم به عمل آید.

منبع: دنیای اقتصاد

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.