کد مطلب: ۳۱۷۵۸۸

کدام مناطق تهران بودجه بیشتری دارند؟

کدام مناطق تهران بودجه بیشتری دارند؟

در شش ماهه نخست امسال در بین مناطق 22‌گانه شهر تهران، منطقه 4 با دریافت 69 میلیارد تومان و منطقه 9 با 16 میلیارد تومان به ترتیب بیشترین و کمترین بودجه را دریافت کرده‌اند.

شهرداری تهران از ابتدای سال جاری، شفافیت را در سرلوحه کار خود قرار داده تا بلکه بتواند تاریکخانه شهرداری تهران را به شهرداری شیشه‌ای تبدیل کند. فروردین امسال شهردار تهران از سامانه شفافیت شهرداری تهران رونمایی کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در سامانه مذکور اطلاعاتی مانند «جزئیات قراردادهای شهرداری تهران»، «بودجه مصوب و پیشنهادی سال 97»، «اطلاعات مدیران ارشد شهرداری تهران»، «گزارش عملکرد مالی 6 ماهه شهرداری تهران» و «دریافت‌کنندگان طرح ترافیک خبرنگاری» منتشر شده است.

در بخش «گزارش عملکرد مالی 6 ماهه شهرداری تهران» میزان بودجه پرداختی به مناطق 22‌گانه تهران، معاونت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه شهرداری در شش ماه نسخت سال 97 آمده است. اطلاعات این بخش نشان می‌دهد که در شش ماهه نخست سال در بین مناطق 22‌گانه شهر تهران، منطقه 4 با دریافت 69 میلیارد تومان و منطقه 9 با 16 میلیارد تومان به ترتیب بیشترین و کمترین بودجه را دریافت کرده‌اند.

bodje manategh 1

همچنین بررسی بودجه پرداختی به معاونت‌ها نشان می‌دهد که معاونت‌های «توسعه منابع انسانی»، «حمل‌و‌نقل و ترافیک» و «خدمات شهری و محیط‌زیست» به ترتیب سه معاونتی هستند که بیشترین بودجه را در شش ماهه نخست سال به خود اختصاص داده‌اند.

bodj moavenat 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.