کد مطلب: ۴۴۱۵۳۱

منظور از سود در بیمه تیمی چیست؟

منظور از سود در بیمه تیمی چیست؟

از قدیم گفته‌اند که «احتیاط شرط عقل است». برای همین است که ما تلاش می‌کنیم تا جای ممکن از شرایط خطرآفرین دوری کنیم. ولی با این وجود گاهی نمی‌توانیم مانع رخداد آن شویم. برای همین هم به بیمه نیاز داریم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بیمه‌نامه‌های مختلف به ما کمک می‌کنند تا با شرایط بحرانی و مشکلات احتمالی زندگی، بهتر مقابله کنیم. پس وقتی می‌پرسیم برای چه خودمان را بیمه می‌کنیم، پاسخ مشخص است. حتماً با خودتان می‌گویید برای جلوگیری از ضررهای احتمالی. حق با شماست؛ جلوی ضرر را از هر جا که بگیریم منفعت است. اما نظرتان درباره سود کردن چیست؟ یک سود قطعی.

با بیمه تیمی سود شما قطعی است

بیمه تیمی یکی از به روزترین الگوهای بیمه در جهان است. در بیمه تیمی همه مزایای بیمه عادی بر سر جای خود باقی است. یعنی برای مثال شما می‌توانید بیمه بدنه خودروی خود را از شرکت بیمه‌ای که به آن علاقه دارید خریداری کنید و با توجه تعداد سال‌هایی که خسارت نداشته‌اید از تخفیف عدم خسارت بهره‌مند شوید. پس تفاوتش چست؟ شما در بیمه تیمی می‌توانید تیم تشکیل دهید. فایده‌اش چیست؟

شما اگر تمایل داشته باشید با کسانی از آشنایانتان که دوستشان دارید و آن‌ها هم بیمه‌نامه خریداری کرده‌اند، یک تیم را تشکیل می‌دهید. هر چقدر میزان خسارت شما و تیمتان کم و کمتر باشد، درصدی از حق بیمه شما و هم‌تیمی‌هایتان به اعتبار حسابتان باز می‌گردد. جذابیت این الگوی بیمه در همین است که تیم‌ها را تشویق می‌کند که به شکلی رفتار کنند که از خسارتشان کمتر شود و سود بیشتری ببرند.

تیم‌شیم؛ اولین ارائه‌دهنده الگوی بیمه تیمی در ایران

شاید بپرسید آیا این الگوی بیمه در ایران وجود دارد؟ بله. وب‌سایت خرید اینترنتی بیمه تیم‌شیم برای نخستین بار این الگو را بر روی بیمه بدنه خودرو پیاده‌سازی کرده است. شما جدا از اینکه به سادگی می‌توانید قیمت بیمه‌نامه شرکت‌های مختلف را در این وب‌سایت استعلام و بیمه‌نامه مورد نظرتان را بخرید و با ارسال رایگان تحول بگیرید؛ می‌توانید از مزایای بیمه تیمی هم استفاده کنید.

در بیمه تیمی تیم‌شیم شما و هم تیمی‌هایتان با رانندگی امن و مطمئن می‌توانید تا ۲۵ درصد از حق بیمه‌ خود را پس بگیرید. تیم‌شیم به این مبلغی که به حسابتان باز می‌گرداند، «پول‌پَس» می‌گوید. بد نیست که چند نکته جذاب را راجع به پول‌پس بدانید. اول اینکه پول‌پس به صورت روزشمار به حساب شما در تیم‌شیم واریز می‌شود. دوم اینکه هر چه تعداد اعضای تیم شما بیشتر باشد، میزان پول‌پس شما هم بیشتر می‌شود. اگر هم نگران این هستید که با تصادف یک نفر از هم‌تیمی‌هایتان، پول‌پس شما صفر شود، خیالتان راحت باشد، این‌طور نیست؛ چون همان‌طور که گفتیم، پول‌پس شما روزشمار محاسبه و واریز می‌شود.

بیمه تیمی؛ سود در جمع شدن است

در بیمه تیمی شما در تجربه حمایت و پشتیبانی گروهی از یکدیگر شریک می‌شوید. هوای هم را خواهید داشت تا بهتر و مطمئن‌تر رانندگی کنید و در پاداش اقتصادی آن سهیم هستید. پس بیمه تیمی پیشنهادی است برای اینکه هم خودمان بیمه شویم و هم با مشارکت و همراهی گروهی جاده‌ها و خیابان‌های شهرمان را امن‌تر کنیم.

اگر علاقه دارید بیشتر با جزئیات این الگو آشنا شوید، حتماً سری به وب‌سایت تیم‌شیم بزنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.