کد مطلب: ۴۵۱۸۲۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهلت ثبت درخواست وام کرونا تمدید شد

مهلت ثبت درخواست وام کرونا تمدید شد

براساس جدیدترین اظهارات مسئولان متقاضیان وام یک میلیون تومانی کرونا یک هفته دیگر فرصت دارند تا کد ملی خود را ارسال کنند و وام این گروه در روز ۲۲ خرداد ماه واریز می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار بود مرحله اول وام یک میلیون تومانی کرونا تا پایان اردیبهشت ماه واریز شود که این کار انجام نشد.

اما مهلت ثبت درخواست برای دریافت این وام تا شنبه هفته آینده تمدید شده و برای همه متقاضیانی که وام خود را دریافت نکرده‌اند در روز ۲۲ خرداد ماه این واریزی انجام خواهد شد.

حسین میرزایی، سخنگو ستاد تسهیلاتی کرونا در این خصوص گفت: برای دریافت این وام تا ۱۰ خردادماه فرصت است و متقاضیان یارانه بگیر می‌توانند با سیم‌کارت تلفن همراه که به نام سرپرست باشد، کد ملی سرپرست را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال کنند.

به گفته وی، یک موعد از پرداخت وام یک میلیون تومانی به سرپرستان خانوار یارانه‌بگیر باقی مانده است که در ۲۲ خرداد ۹۹ این وام یک میلیونی به حساب سرپرستان متقاضی واریز می‌شود.

تاکنون ۲۰ میلیون و ۱۸۴ هزار و ۳۶۸ سرپرست خانوار تسهیلات یک میلیون تومانی کرونا را دریافت کرده‌اند.

اما قرار بود برای سه گروه کارگری در مرحله دوم وام کرونا تا سقف یک میلیون بیشتر واریز شود که این واریزی نیز حداکثر تا روز ۲۸ اردیبهشت ماه پرداخت می‌شد که این وعده محقق نشده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    پس کی محقق میشه لطفا یه تاریخی بگین انقد مردم درگیر نکنید

  • عاطفه قربانی

    مردم سر کارن

  • نبی

    سلام دوستای عزیزم من اسم ام اس دادم و بعد چند روز برام پیام اومد وام قرض الحسنه شما پرداخت شد ولی تا الان حتی هزار تومن برامون نیومد چرا

  • سعید

    یعنی واسه نظامی ها هم میدن؟

  • ناشناس

    برای کسانیکه پست سیم کارتشونونیورده نگفتیم چکار کنه..همینجوری میگین تمایلی به دریافت وام ندارن ..الکترونیک…م دوماهه سیم کارت ثبت نام کردیم ولی نیومده