کد مطلب: ۷۳۳۲۹۸

مهلت ثبت نام خودرو برای مادران چند روز است؟

مهلت ثبت نام خودرو برای مادران چند روز است؟

روز گذشته طرح فروش فوق‌العاده سایپا آغاز شد. طرح فروش بدون قره‌کشی خودروی کوییک. اما مهلت ثبت‌نام خودرو برای مادران و دیگر مشتریان چند روز است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، از ساعت 11 صبح روز 12 آذر ماه طرح بدون قرعه‌کشی خودروی کوییک آر و کوییک معمولی آغاز شد.

در این طرح سایپا نکته مهمی که وجود دارد این است که طرح فرو.ش بدون قرعه کشی ساپا برای دو گروه مشتریان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود. نکته مهم دیگر این است که مهلت ثبت‌نام برای این دو گروه با همدیگر متفاوت است.

مهلت ثبت‌نام مشتریان عادی از روز گذشته 12 آذر ماه آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. ظرفیتی که ممکن است یک ساعت بعد از آغاز فروش تکمیل شود و یا چند روز بعد.

اما مهلت ثبت نام خودرو برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر متفاوت است. بر اساس طرح جوانی جمعیت، مادران دارای دو فرزند 7 روز فرصت دارند که در طرح فروش بدون قرعه‌کشی سایپا شرکت کنند. یعنی از 12 آذر ماه تا 18 آذر ماه.

حذف محدودیت در طرح جوانی جمعیت

نکته مهمی دیگری که برای مادران دارای دو فرزند وجود دارد این است که محدودیت‌های ثبت نام خودرو که برای فراد عادی وجود دارد، برای مادران وجود ندارد. یعنی در طرح جوانی جمعیت محدودیت‌هایی نظیر داشتن گواهی‌نامه، عدم پلاک انتظامی فعال، هر کدملی یک دستگاه، عدم خرید 48 ماهه گذشته لحاظ نمی‌شود.

فرد متقاضی باید حداقل دو فرزند داشته باشند که تاریخ تولد فرزند دوم باید 19 آذر 1400 به بعد باشد.

در طرح سایپا کدام خودروها عرضه می شود؟

در این طرح فروش فوق‌العاده دو محصول کوییک آر و کوییک معمولی سایپا عرضه می‌شود و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بر اساس بخشنامه‌ای که سایپا منتشر کرده قیمت کارخانه کوییک آر 178 میلیون و 188 هزار تومان است و مشتریان می‌توانند این خودروها را در رنگ‌های سفیدقرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، نقره ای مشکی و کرم مشکی دریافت کنند.

قیمت کوییک آر کارخانه در حالی 178 میلیون تومان است که قیمت بازار کوییک آر 236 میلیون تومان است. این یعنی قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودرو، 58 میلیون تومان است.

همچنین قیمت خودرو کوییک معمولی 168 میلیون و 242 هزار تومان است و فقط در رنگ سفید عرضه می‌شود و قیمت کوییک معمولی در بازار آزاد هم 210 میلیون تومان است که 42 میلیون تومان اختلاف دارد.

همچنین گفته شده که این خودروها به مدت 90 روز یعنی سه ماه کاری تحویل داده می‌شود.

نکته مهم اما این است که تنها چند دقیقه بعد از آغاز ثبت نام بدون قرعه کشی سایپا، سامانه دچار اختلال شد و هنوز هم مختل است و امکان ثبت‌نام برای هیچ فردی وجود ندارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    تجارت نیوز جان…در سایت سایپا الان مدت زمان طرح جوانی جمعیت هم به اتمام رسید!!! تو خوده بخشنامه نوشته بود هفت روز…اما الان نیست تو سایت!

    • ناشناس

      سلام من که فرزندچهارمم همین ۳۰ ام دی ۱۴۰۱ ب دنیا آمد ثبت نام کردم ولی خبری نشد مگه فرزند چهارمیا بدون قرعه نباید ماشین و تحویل بگیرن حالا تکلیف من چیه راهنمایی لطفا؟!!!

  • ناشناس

    چرا مادری که فرزند سوم دارن متولد ۹۷ هستند نمی توننددبدون قرعه کشی ماشین بگیرین بچه های که ۱۴۰۰ بدنیا میاین بابچه های ما چه فرقی دارن

  • ناشناس

    سلام شرمنده می‌خوام ببینم من که فرزند سوم سال ۹۹ به دنیا اومده پس ماباید چکار کنیم خواهش میکنم رسیدگی شود

    • ناشناس

      شما باید سعی کنید فرزند چهارم را به دنیا بیاورید همین امسال تا بتوانید درخودروی مادران بدون قرعه کشی شرکت کنید

  • ناشناس

    سلام فرزند سوم من ۱۴۰۰/۱/۱۵بدنیااومد خدایی اینقد بدشانس
    توفکر چهارمی 😅مطمعن ثانیه ب دنیااومدنش این طرح کونفیکون میشه 🤣🤣🤣ریسک بالایی داره ولی بدذهنمودرگیرکرده 😂😂نظرتون چیه 😊

  • ناشناس

    سلام من سه فرزند دارم که بچه سومم ۱۴۰۱به دنیا اومده ثبت نام کردم ولی اسمم درنیومده مگه نگفتین کسانیکه بچشون بعداز۱۴۰۱به دنیا اومده بدون قرعه کشی است پس برای چی اسمم درنیومده

  • ناشناس

    سلام ببخشید من مهلت ثبت نامم سه روز بود تموم شد برای ماشین باید چکار کنم دوباره میتونم ثبت نام کنم