خبر مهم:

کد مطلب: ۶۱۶۴۴۰

موافقت شورای پول و اعتبار با انتشار اوراق صکوک توسط شبکه بانکی

موافقت شورای پول و اعتبار با انتشار اوراق صکوک توسط شبکه بانکی

شورای پول و اعتبار در راستای اجرای بند (ب) ماده ۱۰ قانون احکام دائمی، با انتشار اوراق صکوک توسط شبکه بانکی کشور در بازار سرمایه مشروط به موافقت بانک مرکزی موافقت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مصطفی قمری‌وفا مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: شورای پول و اعتبار در راستای اجرای بند (ب) ماده ۱۰ قانون احکام دائمی، با انتشار اوراق صکوک توسط شبکه بانکی کشور در بازار سرمایه با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی و پس از اخذ موافقت بانک مرکزی موافقت کرد.

«صکوک» ابزاری ابتکاری منطبق بر قوانین شریعت اسلام است و به عنوان اوراق بهادار با پشتوانه مالی تعریف می‌شود که باید خود دارای ارزش باشد. این اوراق نمی تواند براساس فعالیت‌های سفته بازی و سوداگرانه (در واقع فعالیت هایی که بدون خلق ارزش و کار صورت می گیرند) سودآوری داشته باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    نماد غدام
    نکات مثبت?
    85درصد ریزش از سقف قیمتی
    حذف ارز4200 نهاده دامی و افزایش سودآوری
    سهام کوچک 60 میلیونی
    ساخت الگوی کف دوقلو
    فروش دارایی های مازاد و افزایش سرمایه

  • عزراییل حقوقبها

    همانطور سرمایه مردم در بورس پشتوانه مالی داشت !!!مطمعنا اوراق صکوک هم هییییچ پشتوانه مالی ندارد فریب دروغ ها ودروغگویی های اینها نخورید

  • ناشناس

    از تیم اقتصادی بیسواد بیشتر از این انتظار نیست

  • ناشناس

    انشاءالله که به زودی گروه خبره و کارکشته که از بورس سردر میارند از طرف قوه ی قضائیه و دادگستری ماموریت تحقیق و تفحص بورس و شناسایی متخلفین و دستکاری کنندگان بورس کار خود را آغاز و متخلفین بورسی را به قوه ی قضائیه معرفی خواهند کرد.

  • ناشناس

    واکسن ایرانی ، تولید 50 میلیون دز واکسن برکت ، حمایت از تولید داخلی ، توانایی متخصصین کشور ، عدم نیاز به ورود تجهیزات تولید واکسن ، افشای الف برکت و … همه و همه نتیجه اش شده ریزش 80 درصدی قیمت سهم برکت .

  • ناشناس

    هر دم از این باغ بری می رسد تازه تر از تازه تری میرسد یک مشت ادم …… نشستن هر روز برای این مردم یک نقشه می کشند و مردم بیشبتر در گل فرو میروند