کد مطلب: ۴۰۱۵۷۰

موتورهای صنعتی با دوام را با خدمات پشتیبانی باکیفیت بخرید

موتورهای صنعتی با دوام را با خدمات پشتیبانی باکیفیت بخرید

حالا در پی رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی به ویژه در حوزه صنعت، تولیدکنندگانی که به قطعات و تجهیزات صنعتی برای تولید محصولات نیاز دارند، کالای ایرانی خریداری و علاوه بر خرید بدون دردسر کالا و دریافت خدمات پشتیبانی مطلوب از تولید ملی نیز حمایت می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیو ز، تا همین چند سال پیش و زمانی که کالاهای مختلف تولیدی و صنعتی راحت‌تر از زمان حال وارد کشور می‌شدند، شاید کمتر کسی به خرید کالای ایرانی راضی می‌شد.

حالا اما نه به دلیل تشدید تحریم‌های سیاسی و اقتصادی علیه ایران، که در پی رشد کمی و کیفی تولیدات داخلی به ویژه در حوزه صنعت، تولیدکنندگانی که به قطعات و تجهیزات صنعتی برای تولید محصولات نیاز دارند، کالای ایرانی خریداری و علاوه بر خرید بدون دردسر کالا و دریافت خدمات پشتیبانی مطلوب از تولید ملی نیز حمایت می‌کنند.

در این میان تولیدکنندگان کالا و تجهیزات صنعتی مانند موتورهای صنعتی، مولد و…. قدمی جلوتر گذاشته و با تکیه بر دانش و تخصص به روز شده نیروی متخصص وارد حوزه صادرات نیز شده‌اند.

در میان تولیدکنندگان داخلی موتورهای صنعتی، فابا موتور از مطرح‌ترین‌هاست. واحد تولیدی که به تولید موتورهای صنعتی بادوام، مستحکم و باکیفیت معروف است و با تولید موتورهای باکیفیت که با محصولات آلمانی و آمریکایی قابل رقابت هستند در لیست کشورهای تولیدکننده موتورهای سنگین نیروگاهی و دریایی در جهان قرار گرفته است.

فابا موتور در حوزه‌ تولید موتور ژنراتورهای گازسوز، دیزل، دریایی، رادیاتورها و سیستم‌های خنک‌کننده، تابلوهای کنترل پنل و لوازم یدکی فعال است و همچنین خدماتی مانند احداث و راهبری نیروگاه‌های مقیاس کوچک ارائه می‌دهد.

این شرکت، همچنین در حال حاضر روی احداث نیروگاه‌های CHP با ترکیب 0/5 تا 1 مگاواتی تمرکز کرده است.

فابا موتور که زیرمجموعه شرکت شركت فن‌آوران بهبود انرژی البرز ( فابا انرژی ) است با وجود موانع موجود در مسیر توسعه، توانسته است به خوبی با برندهای وارداتی آلمانی، ژاپنی، آمریکایی و… رقابت کند و علاوه بر کیفیت و استحکام بالای موتورهای تولیدی، خدمات پشتیبانی مطلوبی به مشتریان ارائه می‌دهد. مشتریان این موتورها در حوزه‌های مختلف نفت، گاز و پتروشیمی، کشتی‌رانی، خطوط ریلی، واحد و کارخانه‌های نظامی، غذایی و به صورت کلی تجاری و… هستند.

احداث نیروگاه‌های کوچک مقیاس بخش دیگری از فعالیت فابا موتور است. نیروگاه‌هایی تا ظرفیت 25 مگاوات که هدف از احداث این نیروگاه‌ها، کاهش تلفات و افزایش پایداری شبکه، افزایش مشخصه‌هایی چون ثابت ماندن فرکانس در ساعت‌های پیک و… است.

علاوه بر اینها این واحد تولیدی همچنان مسیر توسعه را ادامه داده و کاهش مصرف انرژی را در برنامه‌های خود دارد. راهکار این واحد تولیدی برای کاهش مصرف انرژی نیز استفاده از انرژی سوخت موتورهای مولد است.

این تولیدکننده مطرح صنعتی یکی از صدها نمونه تولیدکنندگان ایرانی است که برای خودکفایی کشور تلاش می‌کند و توانسته است با وجود تحریم‌ها، موانع و سختی‌ها، مسیر توسعه را طی کند و این امیدواری را به وجود آورد که در آینده نزدیک شاهد خودکفایی کامل کشور در زمینه تولید موتورهای صنعتی باشیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.