کد مطلب: ۱۴۶۳۲۲

وزیر صنعت، معدن و تجارت:

موتور ملی سه سیلندر از محصولات برجام است

موتور ملی سه سیلندر از محصولات برجام است

وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: برجام همه کاری در صنعت ایران کرد، به گونه‌ای که موتور ملی سه سیلندر که امروز رونمایی شد یکی از محصولات برجام است.

محمدرضا نعمت‌زاده در مراسم رونمایی از خانواده موتور ملی سه سیلندر، اظهار کرد: امروز به لطف برجام هیچ مانعی برای همکاری در زمینه‌ی انتقال تکنولوژی با شرکت‌های معتبر خارجی نداریم.

وی با بیان این که ارتباطات بانکی یکی بعد از دیگری در حال برقراری است، خاطر نشان کرد: علاوه بر آن در بخش صنعت و همکاری‌های علمی با شرکت‌های خارجی نیز هیچ محدودیتی نداریم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: بنابراین باید از این فرصت استفاده کرده و در صنایع کشور به بحث نوآوری و تحقیق و توسعه بیشتر توجه شود.

نعمت‌زاده با بیان این که قطعات موتور ملی سه سیلندر باید هرچه زودتر داخلی سازی شود، تصریح کرد: قطعه سازان باید نسبت به دستیابی به دانش فنی تولید این قطعات در داخل اقدام کنند.

وی ادامه داد: در صنعت باید از تجارب شرکت‌های خارجی استفاده کرد، زیرا امروزه تحولات در صنایع در سطح جهان بسیار سریع و دانش‌محور است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، خاطرنشان کرد: از خودروسازان که حدود ۱۵ درصد بخش صنعت کشور را به خود اختصاص داده‌اند می‌خواهیم که نسبت به انتقال دانش و فناوری روز اقدام کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.