کد مطلب: ۶۰۹۰۹۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

سرنوشت میمون‌های انتقامجو چه شد؟

سرنوشت میمون‌های انتقامجو چه شد؟

دو میمون که در تلافی مرگ یک بچه میمون، حدود ۲۵۰ توله سگ را در روستایی در هند کشته بودند، توسط مقامات منطقه به دام افتادند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سرانجام دو میمون هندوستانی که در روزهای گذشته ۲۵۰ سگ را کشته بودند، دستگیر شدند.

ماجرای میمون‌های هندوستان از کجا شروع شد؟

حادثه در منطقه بید ایالت ماهاراشترا آغاز شد. پس از اینکه ظاهرا چند سگ یک نوزاد میمون را کشتند. بعد از آن میمون‌های هندوستان انتقام از سگ‌ها را آغاز کردند. گفته شده میمون‌های هندوستان در ماه گذشته ۲۵۰ سگ را پرتاب از ارتفاعات کشتند.

یک سگ هم در روستا نمانده!

در ۱۰ کیلومتری مجلقون، جایی که گفته می‌شود این اتفاق برای بچه میمون افتاده، روستایی به نام لاوول وجود دارد که حدود پنج هزار نفر جمعیت دارد. در حال حاضر اما حتی یک توله سگ در این روستا باقی نمانده است.

اهالی روستای لاوول با مسئولان اداره جنگل‌ها تماس گرفته‌اند تا میمون‌های هندوستان را صید کنند. ماموران اداره جنگل‌ها که از این مکان بازدید کردند نتوانستند حتی یک میمون را بگیرند.

دستگیری میمون‌های هندوستان

سرانجام روز گذشته مقامات اداره جنگلبانی منطقه بید ایالت ماهاراشترای هند اعلام کردند که میمون‌های هندوستان روز یکشنبه به دام افتاده و در نهایت در زیستگاه طبیعی خود در جنگلی در نزدیکی شهر ناگپور رها شدند.

ساچین کاند، افسر جنگلبانی منطقه بید گفت: «دو میمون که در کشتن بسیاری از توله سگ‌ها نقش داشتند، توسط یک تیم از این اداره به دام افتاده‌اند.»

به گفته ساکنان منطقه، حملات میمون‌های هندوستان به مدت سه ماه ادامه داشته و در این مدت، میمون‌ها توله سگ‌ها را با خود برده و از مکانی بلند مانند پشت بام به پایین می‌انداختند.

به گفته اهالی، گاهی نیز میمون‌های خشمگین توله سگ‌ها را در ارتفاعات بلند برای مدتی طولانی بدون آب و غذا نگه می‌داشتند تا بمیرند. حالا با این حادثه که به دست میمون‌های هندوستان رخ داد، می‌توان گفت که حتی حیوانات هم انتقام می‌گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.