کد مطلب: ۵۸۲۸۱۱

اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۰ + لینک مشاهده نتیجه

اعلام نتایج کنکور ۱۴۰۰ + لینک مشاهده نتیجه

اطلاعیه اعلام نتایج پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ (رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی) صادر و نتایج کنکور ۱۴۰۰ اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به اطلاع پذیرفته‌شدگان نهایی رشته‌های مختلف تحصیلی دوره‌های روزانه،‌ نوبت‌دوم ‌(شبانه)، مراکزآموزشی دانشگاه ‌پیام‌نور، پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی، رشته‌های تحصیلی مجازی، پردیس و شهریه‌پرداز دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور(رشته‌های تحصیلی با آزمون و پذیرش صرفا براساس سوابق تحصیلی)، همچنین رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی در سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ می‌رساند، نتایج آزمون در درگاه اطلاع‌رسانی این ‌سازمان منتشر شد.

برای مشاهده نتایج به اینجا مراجعه کنید.

توضیحات کلی برای اطلاع همه متقاضیان

۱- پذیرفته‌شدگان برای اطلاع از نحوه و تاریخ ثبت‌نام و مدارک لازم، علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه، ضرورت دارد ابتدا در تاریخ چهارم مهر ۱۴۰۰ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی محل قبولی خود مراجعه کنند.

بدیهی است در صورتی که دانشگاه یا موسسه محل قبولی برنامه ‌زمانی مشخصی را برای ثبت‌نام در درگاه اطلاع‌رسانی خود درج نکرده باشد، پذیرفته‌شدگان لازم است مطابق روزهای تعیین شده طبق جدول زیر برای ثبت‌نام در محل قبولی اقدام کنند. عدم اقدام به موقع پذیرفته‌شدگان برای ثبت‌نام به منزله انصراف قطعی از تحصیل آنها تلقی می‌شود.

کنکور

۲-نتایج مربوط به سایر رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی (بجز رشته‌های تحصیلی پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی) همزمان از طریق درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی اعلام می‌شود. متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند و به عبارتی مجاز به ثبت‌نام در هر دو محل قبولی نیستند، در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار می‌شود.

۳-‌ برای پذیرفته‌شدگان و همچنین آن‌دسته از متقاضیانی که فرم انتخاب‌ رشته اینترنتی خود را تکمیل کرده‌اند ولی پذیرفته نشده‌اند، کارنامه علمی حاوی رتبه متقاضی در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کدرشته مزبور در سهمیه مربوط، با توجه به نمره کل وی در همان کدرشته و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته ‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر تا روز پنجشنبه مورخ ۸ مهر ۱۴۰۰ در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قرار داده می‌شود.

مشروح این اطلاعیه را اینجا بخوانید.

مهم‌ترین اخبار حوزه اجتماعی و سیاسی را در صفحه جامعه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.