کد مطلب: ۴۵۳۲۰۴

نحوه فروش سهام عدالت اعلام شد

نحوه فروش سهام عدالت اعلام شد

فروش سهام عدالت یکی از دغدغه‌های کنونی بسیاری از افرادی است که مشمول آن شده‌اند. با توجه به اینکه گفته می‌شود این سهام در بازار کنونی ارزش بالایی دارد، به احتمال بسیار زیاد تمایل به فروش آن هم کم نخواهد بود.

سخنگوی ستاد راهبری سهام عدالت اعلام کرد؛ آن دسته از مشمولین سهام عدالت که قصد فروش سهام خود را دارند به سایت edalat.kian.trade بروند و در این سایت سهام خود را به فروش برسانند.

فروش سهام عدالت یکی از دغدغه‌های کنونی بسیاری از افرادی است که مشمول آن شده‌اند. با توجه به اینکه گفته می‌شود این سهام در بازار کنونی ارزش بالایی دارد، به احتمال بسیار زیاد تمایل به فروش آن هم کم نخواهد بود. ولی سوال خیلی‌ها این است که راحت‌ترین روشی که بتوان این سهام را به فروش رساند چیست؟

در پاسخ به این نیاز و برای تسهیل روند فروش سهام عدالت توسط مردم، سایتی به نام edalat.kian.trade طراحی شده است که مشخصاً همین کار را انجام می‌دهد.

برای استفاده از این سایت لازم است اولاً مطمئن باشید که سهام عدالت به شما تعلق گرفته است. برای اطمینان از این موضوع به سامانه سهام عدالت مراجعه کنید و با وارد کردن کد ملی خود مطمئن شوید که مشمول سهام عدالت هستید.

ثانیاً لازم است که در سامانه سهام عدالت روش مستقیم سرمایه‌گذاری را انتخاب کرده باشید. در غیر این‌صورت مدیریت سهام شما به عهده شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی خواهد بود و فعلاً اجازه فروش سهامتان را نخواهید داشت.

همچنین شما برای فروش سهام عدالتتان نیاز به یک کد بورسی دارید. کد بورسی را باید از سایت سجام که سامانه جامع اطلاعات مشتریان بورس است تهیه کنید. بنابراین باید به این سایت بروید و در آن ثبت‌نام کنید. با این کار در واقع به شما اجازه انجام معاملات در بازار بورس ایران داده خواهد شد.

پس از انجام این دو مرحله، به سایت edalat.kian.trade که مخصوص فروش سهام عدالت است، بروید. در این سایت می‌توانید همه یا بخشی از سهام خود را که صلاح می‌دانید به فروش برسانید و معادل ریالی آن را دریافت کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حیین

    میرم تو این سایت می‌نویسه شماره موبایل صحیح نیست در حالی که شماره موبایل در سامانع همینه و موقع ازاد سازی و انتخاب روش مستقیم کد به همین شماره اومد لطفاً پیگیری کنید تجارت نیوز

  • حسین

    سلام من سامانه سجام و تشخیص هویت انجام دادم .برای فروش ۳۰ درصد بازم باید به بانک رفت یا خیر

  • حسین

    بعد ثبت نام لازم هست به بانک مراجعه کرد یا خیر

  • ناشناس

    این سایت سجام ده تومن گرفته که کد بورسی بفرسته نفرستاده یه اطلاع رسانی درست نمیکنن مردمو سر کار گذاشتن

  • ناشناس

    آقا ما اطلاعاتمون رو تو این سایت وارد کردم الان خبر اومده سایت جعلیه
    چرا به مردم اطلاعات غلط میدین

  • ناشناس

    همه ی اطلاعات را درست وارد میکنم با وجود اینکه دارای سهام عدالت هستم مینویسه شما فاقد سهام عدالت هستید چرا مردم را سر کار گذاشتید چرا درست راهنمای نمیکنید به بانک مراجعه میکنم میگن به ما ربطی نداره

  • ناشناس

    من رفتم سایت ۳۶ سهم تو پورتفوی از سهمای بنیادی و حدود ۹ میلیون سرمایه دارم. اکثرا سهم ها متعلق به بانک هاست. دوستان اطلاعاتتونو درست وارد کنین.

  • ناشناس

    حاجی مارو گیر آوردی؟؟بهم میگه شما سهام عدالت ندارین

  • ناشناس

    سلام رفتم بانک سپه میگم آمدم سهامم رابفروشم تازه آقا میگه کی کجا چیه !!!گفتم ببخشید مزاحم شدم بخواب بخواب هیچی

  • ناشناس

    سلام ، چرا میگن این سایتا جعلین ، دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو ، سایت sahmedalat.com هم زیر مجموعه کیان هستش ، بعد رییس ازاد سازی سهام عدالت میگه سایت جعلیه