کد مطلب: ۵۵۹۰۸۴

قیمت دلار و یورو اعلام شد/ نرخ ارز صرافی ملی امروز ۱۴۰۰/۴/۱۰

قیمت دلار و یورو اعلام شد/ نرخ ارز صرافی ملی امروز ۱۴۰۰/۴/۱۰

امروز پنجشنبه ۱۰ تیر، نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد و بر این اساس قیمت دلار نسبت به روز گذشته افزایش یافته و رقم ۲۴۹۷۹ تومان برای آن ثبت شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نرخ دلار صرافی ملی امروز (پنجشنبه ۱۰ تیر) اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، ۲۴۹۷۹ تومان ثبت شده است که نسبت به روز قبل افزایش را نشان می‌دهد. همچنین نرخ خرید دلار در این صرافی نیز ۲۴۴۸۴ تومان تعیین شده است.

قیمت یورو نیز نسبت به روز گذشته افزایش یافته و به روی عدد ۲۹۶۰۳ تومان ایستاده است. همچنین رقم خرید یورو ۲۹۰۱۶ تومان تعیین شده است.

11

آخرین اخبار حوزه ارز را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حمید صارمی

    با سلام برای بار پانزدهم بند اعلام می‌کنم که 68 سال سن دارم به علت آرتروز قادر به کار نیستم در آمدی ندارم مسکن ندارم نه یک میلیون تومان و نه یارانه معیشتی به من تعلق نگرفته من دیگه نمیدونم به چه کس و چن بار باید بنویسم چرا رسیدگی نمیشه و کسی که در آمد نداره تو این کشور چکار باید بکنه پولی که به گروه ها می‌دهید به ملت بدهید من از بس نوشتم و کسی توجهی نکرد دیگه خسته شدم بابا منم حق زندگی دارم

    • ناشناس

      این یارانه و معیشتی و امثالهم شانسیه. منم به خاطر این که ی بار رفتم مسافرت خارجی بهم معیشتی ندادن. شما باید بری فرمانداری به جای این که اینجا بنویسی.اونجا اگه مستحقش باشی به کارت رسیدگی میشه.