کد مطلب: ۲۱۰۸۰۸

نرخ بلیت متروی تهران در سال ۹۷ اعلام شد

نرخ بلیت متروی تهران در سال ۹۷ اعلام شد

پس از در نظر گرفتن هزینه‌های مترو مقرر شد بلیت تک‌سفره داخل شهری از 800 تومان به 1000 تومان افزایش قیمت داشته باشد. همچنین بلیت تک‌سفره از حومه به تهران 2000 تومان و بلیت تک‌سفره فرودگاه امام خمینی 10 هزار تومان تعیین شد.

اعضای شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش با توجه به اتمام وقت چهل و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، بررسی افزایش نرخ بلیت مترو برای سال آینده را ناتمام گذاشتند و به جلسه بعد موکول کردند.

به گزارش خبرنگار تجارت‌نیوز ، علیخانی رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش امروز در جلسه شورای شهر تهران در ارائه گزارشی در خصوص تصمیم این کمیسیون برای افزایش نرخ بلیت مترو برای سال 97، گفت: در پاسخ به لایحه تعیین قیمت بلیت مترو که توسط شهرداری تهران ارائه شده بود، کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر تهران در سی و ششمین جلسه خود این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

او گفت: نهایتا پس از در نظر گرفتن هزینه‌های مترو مقرر شد بلیت تک‌سفره داخل شهری از 800 تومان به 1000 تومان افزایش قیمت داشته باشد. همچنین بلیت تک‌سفره از حومه به تهران 2000 تومان و بلیت تک‌سفره فرودگاه امام خمینی 10 هزار تومان تعیین شد.

مترو در سال ۹۷ 01 1 2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.