کد مطلب: ۱۱۸۴۲۷

نرخ رشد حداکثر ۴ درصد است

نرخ رشد حداکثر 4 درصد است

یک عضو اتاق بازرگانی ایران با اعلام اینکه نرخ رشد ۷.۴ درصدی را قبول ندارم، گفت: براساس آمار بانک جهانی نرخ رشد اقتصادی ایران در نیمه نخست امسال ۴ است. اسدالله عسگراولادی  با اشاره به اینکه نرخ رشد 7.4 درصدی اقتصاد را در نیمه نخست امسال قبول ندارم، اظهار داشت: براساس آمار بانک جهانی نرخ

یک عضو اتاق بازرگانی ایران با اعلام اینکه نرخ رشد ۷.۴ درصدی را قبول ندارم، گفت: براساس آمار بانک جهانی نرخ رشد اقتصادی ایران در نیمه نخست امسال ۴ است.

اسدالله عسگراولادی با اشاره به اینکه نرخ رشد 7.4 درصدی اقتصاد را در نیمه نخست امسال قبول ندارم، اظهار داشت: براساس آمار بانک جهانی نرخ رشد اقتصادی ایران در نیمه نخست امسال 4 است اما دولت مدعی است که نرخ رشد به 7.4 رسیده است.

وی با بیان اینکه از میان صنایع بخش نفت و خودرو در نرخ رشد اقتصادی نقش داشته اند، افزود: در حال حاضر بخش صنعت متزلزل است و فقط 30 تا 40 درصد صنایع مشغول فعالیت هستند.

این عضو اتاق بازرگانی ایران به تسهیلات "طرح رونق تولید" هم اشاره کرد و گفت: در این طرح بخشی از واحدها امکان پرداخت بدهی های خود را پیدا کرده و فعالیت می کنند اما در مجموع رکود شرایط سختی را برای واحدهای تولیدی به وجود آورده است.

به گزارش تسنیم،عسگراولادی تصریح کرد: دولت مدعی است که نرخ تورم 8 درصد است اما با توجه به گرانی ها من این نرخ را هم قبول ندارم و رقم بیشتر از این حرف ها است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.