کد مطلب: ۷۹۸۸۶۱

نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان درباره انتخابات

نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان درباره انتخابات

اولین نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان درباره انتخابات آینده برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، برگزاری اولین نشست مشترک وزارت کشور و شورای نگهبان درباره انتخابات آیندهبه گزارش خبرگزاری صداو سیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، سخنگوی شورای نگهبان با اعلام برگزاری اولین نشست مشترک وزیر کشور و مسئولان امور اجرایی و انتخابات کشور با دبیر و اعضای حقوق‌دانان شورای نگهبان گفت: در این جلسه که به میزبانی شورای نگهبان برگزار شد درباره مسائل انتخابات پیش رو مانند اصلاح قانون انتخابات و تدابیر و راهبرد‌های مدنظر مقام معظم رهبری بحث و تبادل نظر شد.

طحان نظیف افزود: در این جلسه بر اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری از سوی وزارت کشور به عنوان مجری انتخابات و شورای نگهبان به عنوان ناظر و نیز آمادگی دستگاه‌های مرتبط با انتخابات در چارچوب راهبرد‌های رهبر انقلاب تاکید شد.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای برگزاری انتخابات شایسته و در تراز جمهوری اسلامی ایران، هماهنگی مجری و ناظر انتخابات و سایر دستگاه‌های مرتبط امری ضروری است، تصریح کرد: باید از هم اکنون تمهیدات لازم برای رسیدن به این منظور اندیشیده شود که البته تا این مرحله آمادگی مناسبی در این باره وجود دارد.

سخنگوی شورای نگهبان ادامه داد: مقرر شد جلسات مشترک جهت هماهنگی بیشتر و همچنین جلسات کارشناسی با رویکرد آسیب شناسی انتخابات در ادوار گذشته که پیش از این آغاز شده به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

منبع: صداوسیما

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.