کد مطلب: ۱۶۴۵۲۹

نایب رییس فدراسیون صنعت آب:

نمایشگاه آب، خروجی ندارد

نمایشگاه آب، خروجی ندارد

نایب رییس فدراسیون صنعت آب گفت: رویدادهایی چون کنفرانس و نمایشگاه، ابزاری برای تحقق اهدافی مشخص هستند اما این کارکرد در کشور ما وجود ندارد.

نایب رییس فدراسیون صنعت آب با اشاره به اینکه اهداف برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها در کشورمان به درستی تبیین نشده‌اند، گفت: در این شرایط برگزاری نمایشگاه، بیشتر یک وظیفه تلقی می‌شود.

بیژن سعیدآبادی در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز با بیان این مطلب، افزود: اساسا رویدادهایی چون کنفرانس و نمایشگاه، ابزاری برای تحقق اهدافی مشخص هستند اما این کارکرد در کشور ما وجود ندارد.

وی که در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات صنعت آب و فاضلاب سخن می‌گفت، ادامه داد: به طور کلی همه اقدامات بخش‌های مختلف جامعه باید با یکدیگر هماهنگ باشند نه اینکه دولت و بخش خصوصی به صورت جداگانه فکر و عمل کنند.

این کارشناس صنعت با تقدیر از تلاش‌های انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های صنعت آب و فاضلاب کشور در راه نزدیک کردن بخش دولتی و خصوصی، خاطرنشان کرد: انجمن پیش قدم شده است تا میان دولت و بخش خصوصی مفاهمه ایجاد شود.

عضو فدراسیون صنعت آب ایران ادامه داد: این تلاش‌ها برای این است تا عرصه تصدی‌گری به تدریج به بخش خصوصی واگذار شود؛ مساله‌ای که البته با مقاومت بسیار زیادی از سوی دولت مواجه است.

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب صبح روز دوشنبه، بیست و چهارم مهرماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت.

در این نمایشگاه که تا بیست و هفتم مهرماه ادامه دارد، ۲۵۸ شرکت داخلی در کنار ۱۰۵ شرکت خارجی از بیست کشور حضور دارند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.