کد مطلب: ۳۴۱۲۷۴

نمایش محصولات داخلی‌سازی شده شركت سایپاشیشه

نمایش محصولات داخلی‌سازی شده شركت سایپاشیشه

شركت سایپاشیشه نمونه‌های داخلی‌سازی شده شيشه‌های مورد استفاده در خودروهای توليدی گروه سايپا را در نمايشگاه تهران به نمايش خواهد گذاشت.

شركت سایپاشیشه نمونه‌های داخلی‌سازی شده شيشه‌های مورد استفاده در خودروهای برلیانس H200 و H300، چانگان، آریو، مگان، زانتيا و ساير خودروهای توليدی گروه سايپا را در نمايشگاه تهران به نمايش خواهد گذاشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در سومين نمايشگاه بين‌المللی خودرو تهران كه باهدف معرفي توانمندی‌ها و راهبردهاي داخلی‌سازی قطعات برگزار خواهد شد، شركت سایپاشيشه به‌عنوان توليدكننده اصلی شیشه مورد استفاده در خودروهای توليدی گروه سايپا، آخرين محصولات خود را كه با بهره‌برداری از دانش و توانمندی متخصصان ايرانی طراحی و ساخته شده است، در معرض ديد بازديدكنندگان قرار خواهد داد.

باتوجه به آنكه در سال‌های اخير، سبد محصولات توليدی گروه سايپا با افزايش تعداد خودروها و ايجاد تنوع گسترده مواجه شده، شركت سایپاشیشه نيز توانسته با طراحی و ساخت محصولات مورد نياز اين گروه، از خروج ارز از كشور جلوگيری كرده و ظرفيت‌های متنوعی را در بخش طراحی و ساخت شیشه‌های مورد نياز محصولات، به‌كار گیرد.

سومين نمايشگاه بين‌المللی خودرو تهران از 18 تا 21 دی‌ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد و گروه خودروسازی سايپا آخرين دستاوردها و توانمندی‌های خود را به‌ نمايش خواهد گذاشت.

منبع: روابط عمومی شرکت سایپا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.