کد مطلب: ۵۲۶۷۱۰

سخنگوی ستاد انتخابات:

کرونا یکی از نگرانی‌های جدی در زمینه برگزاری انتخابات است

کرونا یکی از نگرانی‌های جدی در زمینه برگزاری انتخابات است

سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: یکی از نگرانی های جدی در مورد انتخ موضوع کروناست که در این عرصه دستورالعمل های بهداشتی لازم جهت حفظ سلامت جان شهروندان به اتفاق همکاران مان در وزارت بهداشت و شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی تهیه شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سید اسماعیل موسوی گفت: ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از ۲۱ اردیبهشت به مدت ۵ روز ثبت نام انجام خواهد گرفت. ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری صفر تا صدش در وزارت کشور انجام می گیرد. برای همین از الان در وزارت کشور امادگی های لازم برای پذیرش داوطلبین ریاست جمهوری تدارک دیده شده است.

وی در خصوص ثبت نام میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هم گفت: روند ثبت نام انتخابات میان دوره ای مجلس به اتمام رسیده است و مجموعه ۸۷۷ نفر ثبت نام شان نهایی شد. اما ثبت نام خبرگان رهبری که از روز ۱۳ فروردین آغاز شده و تا نوزدهم همین ماه ادامه دارد.

موسوی در پایان صحبت هایش به روز رای گیری انتخابات اشاره کرد و گفت: امسال با عطف به موضوع کرونا شعبه های اخذ رای افزایش یافته و همچنین اپلیکیشن شعبه یاب با هدف یافتن شعبه خلوت تعبیه شده و در نهایت در حال بررسی افزایش ساعت رای گیری هستیم.

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.